SAS EuroBonus MasterCard

Re: SAS EuroBonus World MasterCard

Noen som har opprettet eFaktura avtale og fått de 3000 poengene de lokket med? Gjorde det ved månedsskiftet og ikke fått poengene enda, håper de kommer i løpet av 2-3 uker.

Oppretter eFaktura-avtale i begynnelsen av september tror jeg... Har ikke sett noen poeng, og faktura kom i posten som vanlig i begynnelsen av oktober.

Oppretter eFaktura-avtale i begynnelsen av september tror jeg... Har ikke sett noen poeng, og faktura kom i posten som vanlig i begynnelsen av oktober.

Jeg opprettet eFaktura forrige måned og har nå fått min første faktura i nettbank i stedet for i posten. Fremdeles ingen Eurbonuspoeng på konto...

I pdf.en som følger med e-fakturaen så jeg at det er triple poeng siste helgen i november, 30/11 - 2/12. Kan være verdt å huske på.

Jeg opprettet eFaktura forrige måned og har nå fått min første faktura i nettbank i stedet for i posten. Fremdeles ingen Eurbonuspoeng på konto...

Bekreftet fra SEB support at disse bonuspoengene kommer paa konto en gang mellom 10.desember og 10.januar.

Jeg fikk poengene mine i dag!

Hvilke poeng, sign-up poeng eller e-faktura? Snakket med kundeservice og forhørte meg om e-faktura poengene, de kommer ikke før januar som nevnt over her. Merkelig hvis det er de du har fått allerede.

Hvilke poeng, sign-up poeng eller e-faktura? Snakket med kundeservice og forhørte meg om e-faktura poengene, de kommer ikke før januar som nevnt over her. Merkelig hvis det er de du har fått allerede.

Signup! 6000 poeng

Kommer i januar sa kundeservice når jeg pratet med dem for en stund siden, ref. tidligere post over her.

Svar fra SEB vedr. sign-up bonus:

"Hei

Da kampanjen avsluttet 01.12.12 vil Eurobonus poengene bli overført ved
neste bonusoverførsel.

Dette vil være synlig i din Eurobonus konto 10 januar 2013.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag."

Da er poengene inne, bokført på 1. desember:
01 des 2012
Master Card reward Oslo
Extra Points
3 000

Sendte mail igår og etterspurte de siste 3000 poengene av innmeldingsbonusen og fikk til svar at jeg egentlig hadde meldt meg inn 2 dager forsent men at de likevel ville etterregistrere de siste 3000 poengene til min konto. Det kaller jeg god kundeservice! :-)

Fikk mail med ny signup-kampanje nå.

Søk innen 20. mars og ta kortet i bruk før 15. april, så får du 3000 Ekstrapoeng i velkomstgave.
(...)
*Betingelser for opptjening av EuroBonus Ekstrapoeng finnes på saseurobonusmastercard.no. Ekstrapoengene settes inn på EuroBonus-kontoen senest to måneder etter det første kjøpet. Dette forutsetter at du fremdeles har kortet ved poengoverføringen. Du kan heller ikke ha hatt et SAS EuroBonus World MasterCard de siste to årene.

Er det nytt at dette er gratis for kunder som allerede har kort fra Diners Club?

"SAS EuroBonus MasterCard er uten årsavgift så lenge du har et SAS EuroBonus Diners Club-kort med årsavgift."
Så de som slipper årsagvift på Diners pga. gullstatus vil altså ikke slippe årsavgift på MasterCard?

Back