SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Hei. Jeg har et sølvkort til overs. Ta kontakt på pm. MERK! Dette er ikke gull. Sett den gjerne i riktig underforum, fant ikke noe som passet bedre. God helg videre!

Teller ett mottatt sølvkort med i grunnpoeng (så man "bare trenger" 25000 gp til gull? (Eller starter "egen" opptjening på 0)

Opptjening av grunnpoeng bare fortsetter fra der du var før du mottok kortet

Hei. Har gullkort til salgs om noen skulle være interessert. Ta kontakt her, eller på IF (samme brukernavn) der jeg er mer aktiv. Bor og jobber i Oslo området om kjøper ønsker å treffes IRL:)

Har noe gull til overs igjen:)
Trondheim, 5 laken, vipps.

PM

Last edited:

4,5K så har du EBG fra meg :fly
*SOLGT*

Last edited:

Dvs 4.5 også.

ELLER: Bytter gjerne i en CT om det er noen som har CT men mangler gull.

Har en ledig CT til neste år, men hvordan tenker du da å benytte deg av den? Så vidt jeg vet kan man kun bruke egne poeng i kombinasjon med CT?

Beklager, forsvant allerede. Men planen hadde i så fall vært å overføre deg poengene og latt deg booke.

Jeg er litt forvirret angående å få gifted et kort av en venn. I flere forum er det angitt forskjellige ventetider (fra 1 opp til 6 måneder) etter nystartet opptjeningsperiode som burde ventes ut før man ta imot kortet - for at dette skal være ut opptjeningsperioden + 1 år (+ evt. 3 måneder grace, men det virker og å være avhengig av værmeldingen).

For å få dette bekrefte snakket jeg med SAS service, men her fikk jeg bare beskjed at det er best å vente til det nåværende kortet er gått ut (og grace perioden på kortene er vel 3 måneder etter utgått opptjeningsperiode?). Da jeg så svarte at jeg ikke holder et statuskort hos SAS fikk jeg svar at det med ventetiden sikkert kunne fikses - hvis jeg ringte til SAS. Jeg ga etter hvert opp å forklare saken.

Noen som har mere innsikt i dette? Jeg kan evt. vente 4 uker fra oppstart av min nye opptjeningsperiode, men ikke 3 måneder..

Jeg lurer også hvor fort dette effektueres av SAS, f.eks. blir status endret samme dag?

Takk

Det sikreste er å vente til du har passert den første måneden i opptjeningsperioden din, men ja, det rapporteres også om at noen får 27 måneders status når de får gavegull rett etter periodestart.

Mangler 15000 grunnpoeng til EBG, og har ikke planer om å reise før ny periode starter.. (Amex Elite brukt)

Hva selges et gullkort for? Send gjerne PM :)

Hei,
Jeg har ett EBG til overs.

Min opptjeningsperiode er Mai 1, 2018 - Apr 30, 2019, hvordan vil dette påvirke en eventuell kjøper? Vil kjøperen få sitt EBG kort gyldig til Apr 2020?

Edit:
Ser på SAS sine sider følgende: Som EuroBonus Diamondmedlem kan du gir bort 1 Gullkort eller 2 Sølvkort. Din nåværende kvote utløper når kortet ditt utløper.

Mitt diamond kort utløper 07-20

Last edited:

Jeg har også et gavegull liggende siden jeg her om dagen ble bumpet opp til D, og dessverre ingen familie eller venner som er verdige.

(har evt samme kallenavn på IF, om man ikke helt stoler på kontoer med 1-2 poster)

Edit: Solgt.

Last edited:

Hei,
Min opptjeningsperiode er Mai 1, 2018 - Apr 30, 2019, hvordan vil dette påvirke en eventuell kjøper? Vil kjøperen få sitt EBG kort gyldig til Apr 2020?

Det er gave-mottakeren sin opptjeningsperiode som teller, så de er da ikke påvirket av din...

SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

SAS Gullkort ønskes kjøpt! Historikk både her og på IF og ønsker en rask og ryddig selger og handel [emoji4]

Edit: da er det i boks!

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back