SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt for 5000kr

Er en del kort på ebay.... Star alliance Gold that is.

Er en del kort på ebay.... Star alliance Gold that is.

Ville styrt lang unna disse; Dette ser ut som statusmatcher (Og da selvfølgelig med forfalskede dokumenter). Ser noen prøver å selge United Gold Challenge (90 dager gull + challenge) for 3000kr.

Evt er det utro tjenere og om det blir oppdaget risikerer du en meget ubehagelig opplevelse om de blir avslørt.

Ville styrt lang unna disse; Dette ser ut som statusmatcher (Og da selvfølgelig med forfalskede dokumenter). Ser noen prøver å selge United Gold Challenge (90 dager gull + challenge) for 3000kr.

Evt er det utro tjenere og om det blir oppdaget risikerer du en meget ubehagelig opplevelse om de blir avslørt.

Ahh, bra du opplyste om dette da så slipper noen å bli lurt.

Greier gull på segment uansett så jeg overlever :)

Er det mange som er på utkikk etter gullkort? Virker som de fleste ryker like fort som de blir lagt ut.

Virker som markedet for salg av​ gullkort har blitt oversvømt av tilbud i det siste.
Er det andre program som gir ut gullkort til tilsvarende av diamant ? Kunne vært en fin mulighet​ å bytte til seg et oneworld eller skyteam gullkort.

Kjøp av gullkort vurderes. Klarer å få det selv i år via jobbreiser, men må da vente til Desember og det ville vært behagelig å ha ett fra Juli siden mitt går ut da. Send PM :-)

Virker som markedet for salg av gullkort har blitt oversvømt av tilbud i det siste.
Er det andre program som gir ut gullkort til tilsvarende av diamant ? Kunne vært en fin mulighet å bytte til seg et oneworld eller skyteam gullkort.

Du kan vel bare statusmatche med airberlin?:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Siden jeg ikke er av de som reiser mest, så har jeg ingen behov for et gullkort, men om noen tilfeldigvis har et sølvkort ekstra, enten gratis eller veldig billig, så send meg en PM :)

Status
Not open for further replies.
Back