• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

har gull til overs, kom med et bud på PM. ikke aktiv her, men er på IF med annet nick som kan opplyses på PM om ønskelig

Voldsomt til tilbud akkurat nå....bør ikke da prisen gå ned?

Supply & demand, sånn liksom....

Voldsomt til tilbud akkurat nå....bør ikke da prisen gå ned?

Supply & demand, sånn liksom....

Haha, et av få marked hvor prisene ikke går ned tror jeg. Voldsom etterspørsel. Så at folk faktisk gidder å selge for 4k skjønner jeg ikke. 5k har vært standardprisen i flere år og det påstås folk gladelig betaler 5k

Sent from my iPhone using Tapatalk

For meg som trenger å få det inn med teskje
Som EBB og utløp/forfall i Mai , når lønner det seg å "få" gullkort ?
Om jeg "får" et nå, vil jeg da falle ned på EBB om et halvt år, eller om 1,5 år ?

Hei, er interessert i å kjøpe en EBG kort i person, helst i Gjøvik området men kan møtes i Oslo. PM hvis du kan

Status
Not open for further replies.
Back