SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Hei. Jeg har et spørsmål, hvis f.eks jeg får gullkort av en venn, er det da min kvalifiseringperiode som gjeller eller er det den som gir bort sin periode som gjeller?

F.eks jeg har ca 6 måned igjen av min kvalifisering periode, og den jeg skal motta kort fra har akkuratt et år igjen.
Vil det da bli umulig å få gullkortet mer enn 6 måneder?

Hei. Jeg har et spørsmål, hvis f.eks jeg får gullkort av en venn, er det da min kvalifiseringperiode som gjeller eller er det den som gir bort sin periode som gjeller?

F.eks jeg har ca 6 måned igjen av min kvalifisering periode, og den jeg skal motta kort fra har akkuratt et år igjen.
Vil det da bli umulig å få gullkortet mer enn 6 måneder?

Det er din periode som gjelder. Men du får kortet ut inneværende pluss hele neste periode. Så for deg ville det da vært 6 + 12 måneder (merk ingen 3 måneder "soft landing" når kortet er mottatt som gave)

Fortsatt på leting etter en med EBG å gi bort til en fornuftig sum, ta kontakt på PM :)

Jeg ble nylig Diamond medlem og har et Gullkort å "gi bort". Send melding!

** EDIT: Det er nå gitt bort **

Last edited:

Hei.

Jeg er også på jakt etter gullkort, om noen har ett å "gi bort"
Ta gjerne kontakt på PM.

Hei,

Kan noen hjelpe? Har gullkort nå, men mister det i juli - har 3 mnd "soft landing" fra april.

1) Kan jeg motta nytt gullkort før jeg faktisk er degradert til sølv? (Vet jeg ikke kan gi få et nytt gullkort av noen før april - men er usikker på hva som gjelder i de 3 mnd med "soft landing")

2) Skulle noen være så snille å kunne "gi" bort et kort 1 juli - evt 2-3 april - tar jeg gjerne imot PM....

Som en kuriositet er det noe irriterende at jeg ikke fikk lov å gi fruen et nytt sølvkort (hun hadde jo et fra før, som hun fikk av meg - og har samme kvalifiseringsmnd som meg). Jeg klarte derimot å gi bort et kort til poden, han fikk da kort gyldig ut 04/2020.... Skjønner ikke helt logikken til SAS alltid;)

/Nasse

Et EBG ‘til overs her. Send PM ev.

Oppdat.: Kort avlevert.

Last edited:

Hei, jeg har et et ekstra gullkort. Send PM!

Ha,ha markedsprisen går vel snart kraftig ned :colgate::colgate:

Status
Not open for further replies.
Back