SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt for 5000kr

Så lenge man ikke mottar gullkort i den første måneden i kvalperioden så får man status ut inneværende periode + neste periode + 3 måneder grace. Dvs maks 26 måneder med gullstatus. Mottar man gullkort i første måneden i kvalperioden får man status i bare 15 måneder.

Så lenge man ikke mottar gullkort i den første måneden i kvalperioden så får man status ut inneværende periode + neste periode + 3 måneder grace. Dvs maks 26 måneder med gullstatus. Mottar man gullkort i første måneden i kvalperioden får man status i bare 15 måneder.

Ser ut som grace-perioden er fjernet for kort som gis bort, hvilket egentlig ikke er så rart, da man jo ikke har fortjent det i utgangspunktet.

Min periode starter 1/6, og mottok et gullkort nå i august, med varighet ut mai 2019. Så maks er da 23 måneder, eller 2 år minus en måned

Min opptjeningsperiode starter 01. Oktober. Betyr det da i praksis at jeg bør vente til etter 01. November med å få et vennekort så varer det i 23 måneder?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Min opptjeningsperiode starter 01. Oktober. Betyr det da i praksis at jeg bør vente til etter 01. November med å få et vennekort så varer det i 23 måneder?

Kort sagt: Ja

Har et gullkort til salgs for prisen i titlen. Send PM.

Min datter har opptjeingsperiode fra aug-aug. Hun har tildigere fått gullkort av meg mens det var "graceperiode" på 3 mnd så hun har gullstatus til november. Noen som vet om jeg kan gi henne nytt kullkort nå, eller må jeg vente til hun har rykket ned til sølv?

Min datter har opptjeingsperiode fra aug-aug. Hun har tildigere fått gullkort av meg mens det var "graceperiode" på 3 mnd så hun har gullstatus til november. Noen som vet om jeg kan gi henne nytt kullkort nå, eller må jeg vente til hun har rykket ned til sølv?
Hvis du vil gjøre det via nettsidene må du vente. Dersom du vil gjøre det før kan de gjøre det manuelt om du ringer.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Hei, noen som har ett EBS/EBG å donere bort til en ung student som er mye ute på reise?

Hvor mye reiser du om du ikke engang har EBS?

Har et EBS på min kvote som går ut i dag 30.september. PM hvis interessert!

Edit: solgt.

Last edited:

Skal ikke gullkortet vare opptjeningsperioden + 1 år?

Har et EBG tilgjengelig

Status
Not open for further replies.
Back