SAS eurobnuskort

Hei

Har dessvere mistet lommeboken min for noen måneder siden. Derfor vil jeg nå bestille nytt kort men da må jeg bestille i fra min side :P Men der kommer jeg ikke inn siden jeg ikke husker passord og sånn :P og ja har prøvd og bestille nytt men uten hell.
Noen tips ???

Så til sak nr 2 skal overnatte på Radisson Blu Oslo Plaza 1 natt vil jeg tjene EB poeng da med Eurobonus Basic ??? og hvor mye ???

Pelle

Har dessvere mistet lommeboken min for noen måneder siden. Derfor vil jeg nå bestille nytt kort men da må jeg bestille i fra min side :P Men der kommer jeg ikke inn siden jeg ikke husker passord og sånn :P og ja har prøvd og bestille nytt men uten hell.
Noen tips ???

Så til sak nr 2 skal overnatte på Radisson Blu Oslo Plaza 1 natt vil jeg tjene EB poeng da med Eurobonus Basic ??? og hvor mye ???

1) Forsøk å ringe til SAS.
2) 500 EB-poeng per natt. Samler du heller poeng på Radissons eget program (Club Carlson), får du fleire poeng. Når du har samla opp ein stor mengde kan du konvertere til EB-poeng. Legg merke til at "vekslingsraten" for Club Carlson-oeng til Eurobonus poeng er 1:8 ved lave summer.

Legg merke til at "vekslingsraten" for Club Carlson-oeng til Eurobonus poeng er 1:8 ved lave summer.
Kunne du utdypet dette? Forstår at det er bedre utbytte å bruke Club Carlson for så å konvertere til EB, men hva definerer lave summer?

Kunne du utdypet dette? Forstår at det er bedre utbytte å bruke Club Carlson for så å konvertere til EB, men hva definerer lave summer?

Det han mener er at 2000 CC poeng gir 250 EB (1:8). Veksler du inn 100000 CC poeng gir det 18000 (1:5,5). Jo mere du bytter inn jo bedre blir "vekslingskursen"

Back