SAS eller Continental direkte til NYC?

Noen som vet om man kan man velge sete i bookingprosessen på nett hos Continental slik som man kan hos SAS? Eller må man først bestille og betale for deretter å velge blant ledige seter på en annen side?
Ringte akkurat Continentals kundeservice i Oslo men tviler på at det er noe Oslo kontor,for der fikk jeg kun snakke med en dame som snakket så gebrokkent engelsk at jeg fikk ikke svar på mitt spørsmål...

Det er i booking prosessen. Husk å medle deg inn i OnePass først. Dvs. det blir øyeblikkelig UA's mileage plus... Du får nesten 8.000 poeng etc..

Continental har ikke hatt tradisjon for å kjøre kampanjer/tilbud, man må aktivt søke og lete litt. Hva UA gjør etter hvert gjenstår å se.
Det jeg ofte ser er at når Lufthansa har tilbud til New York så legger Continental seg under dem i pris og de starter en liten priskonkurranse. Resultatet er at man kan få Lufthansa til flere hundre under den prisen de har annonsert. Jeg har enda ikke funnet info fra Continental om hva den laveste prisen er, hvor lenge man kan kjøpe til den prisen eller hvilken periode man må reise for å finne prisen. Har alltid vært nødt til å søke på relle reise hos dem for å finne de beste prisene.

Back