På hjemreisen er det stor forskjell på å lande i Oslo og dra rett hjem etter 8 timer, enn å lande i Frankfurt, vente 2 timer, for så å fly ytterligere 2 timer til Oslo.
Jepp, den forskjellen heter mat ^_^
På hjemreisen er det stor forskjell på å lande i Oslo og dra rett hjem etter 8 timer, enn å lande i Frankfurt, vente 2 timer, for så å fly ytterligere 2 timer til Oslo.
Seatguru.com er jo helt genialt!!)
Basse: Hva er optiontown?
(Noen som vet hva en 25%-klasse med CO gir jevnført SK på samme ruten i Eurobonus?)
Det er jo like langt, så du får da 25% hos eurobonus på begge (i low booking classe).
(Noen som vet hva en 25%-klasse med CO gir jevnført SK på samme ruten i Eurobonus?)
La oss være helt konkrete: Om det skulle komme et stort vulkanutbrudd på Island når man skal tilbake til Norge hva vil da forskjellen være mellom disse 2 selskapene?Mye tryggere å reise med SAS om noe skulle skje mens du var over i statene.
Mye tryggere å reise med SAS om noe skulle skje mens du var over i statene.
Mye tryggere å reise med SAS om noe skulle skje mens du var over i statene.
La oss være helt konkrete: Om det skulle komme et stort vulkanutbrudd på Island når man skal tilbake til Norge hva vil da forskjellen være mellom disse 2 selskapene?
Hvorfor det? Jeg ville heller følt meg "tryggere" hos et selskap som har en ganske stor organisasjon der borte, samt et større rutenett til Europa om det blir behov for å booke om.
Dette er en misoppfatning som det er svært vanskelig å få folk til å gi glipp på. Continental ligger ofte under 3000.Når man skal til New York er det stort sett alltid billigere å fly via kontinentet, og det har jeg også gjort.
La oss være helt konkrete: Om det skulle komme et stort vulkanutbrudd på Island når man skal tilbake til Norge hva vil da forskjellen være mellom disse 2 selskapene?
Dette er en misoppfatning som det er svært vanskelig å få folk til å gi glipp på. Continental ligger ofte under 3000.
Og hvor lett er det å finne disse tilbudene hos Continental? Følger aktivt med på nettsidene deres uten å se noe antydning..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.