SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Og som troede at SAS havde lært lektien - åbenbart ikke. De samme usandsynligt høje priser. Sagde de ikke at de nu kunne konkurrere med lavpris? I hvertfald ikke på prisen... Hmm :I

Vel, det ser ut som at folk kjøper, og hvorfor skal man da 'gi bort' setene? Få SAS solgt setene uten å vær billigst, er det bare å le .. hele veien til banken!

Og som troede at SAS havde lært lektien - åbenbart ikke. De samme usandsynligt høje priser. Sagde de ikke at de nu kunne konkurrere med lavpris? I hvertfald ikke på prisen... Hmm :I

Nå har SAS hatt ganske god kabinfaktor det siste, så hvorfor selge billetter billigere når man likevel klarer å fylle flyene?

Vel, det ser ut som at folk kjøper, og hvorfor skal man da 'gi bort' setene? Få SAS solgt setene uten å vær billigst, er det bare å le .. hele veien til banken!

Topp ! :) (fpmt)

Har akkurat booket 4 billetter BOO-OSL-EWR tur/retur til 3888,- og dette er så billig at det etter min mening må være en feil en plass :P

Black friday i USA idag og også gode tilbud fra Apple....

Flere produkter med god rabat - f.eks. Macbook Air med DKK 800 i rabat. Derudover giver Apple double-up på EB-point, så man får 20 point pr. 100 kr. ved at handle....

Kun idag :)

Ser ut som det er tripple poeng for bruk av Mastercard 30/11-2/12

Og Companion Ticket kan ikke benyttes når det bestilles på slike kampanjer? Eller? Forstod det slik ang. julekalenderen, men regner med at det er det samme her?

Og Companion Ticket kan ikke benyttes når det bestilles på slike kampanjer? Eller? Forstod det slik ang. julekalenderen, men regner med at det er det samme her?

Samme, CT kan ikke kombineres med poengrabatt

Fikk i dag mail om at jeg hadde nådd Pointbooster målet mitt.

Men står det tillegg i mailen at jeg kan fortsatt opptjene flere ekstrapoeng til 31.desember.
Stemmer dette?

Tenkte man ikke fikk mer enn det man estimerte jeg...

Attachments

• EB.JPG
    EB.JPG
    51.3 KB · Views: 253

Hvordan er regelverket rundt det å endre på reisedatoene på bookede bonusreiser? Hvis jeg f. eks booker en bonusreise med reiseperiode 1-30 januar til 50% - kan jeg da etter to - tre uker endre på reisedatoene på denne selvom denne har gått opp til full bonuspris?

Eller må jeg betale mellomlegget?

Status
Not open for further replies.
Back