SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011)

Ingen 50% tilbud fra Norge 15 feb. til 15. mars, bare de "gamle" 20%-sakene til Milano og Frankfurt. Innenriks Sverige har fått noen nye tilbud - 9600 poeng mellom diverse steder.

http://www.flysas.com/en/EuroBonus/EuroBonus-Offers/Point-bargains/

Hmm, lurer på om SAS og deres partnere har sluttet med 50% rabatt og heller godt over til 20% rabatt heller?

Kan det ha noe å gjøre med at reiseperioden i forrige 50% tilbud var frem til 14. april, og det derfor ikke kom noe tilbud for booking 15/2 - 14/3?

Så er vi i gang igjen, sas.no rapporterer om følgende månedstilbud:

Norge til Manchester og og Zürich hele 20% avslag.

Hvis man er litt mer internasjonal og går på flysas.com med US-engelsk tekst finner man adskiilig mer til 20%

CPH <-> AMS/ZRH
ARN <-> BER, GVA, MAN
CPH <-> FCO (Cimber)

Og så 50% (!!) tilbud
CPH <-> AAL/BGO/OSL/ARN
GOT <-> Domestic
GOT <-> LON/FRA
OSL <-> BGO

(Litt forskjell på sas.no og flysas.com :rolleyes:)

Last edited:

Gode tilbud dette, altså, f.eks. til Svalbard for 6000. Får fire personer t/r for 24 000 poeng. Fristende. Men hotellprisene der oppe er ikke såå fristende.

Dessuten er det slitsomt å søke i SAS' søkemotor når du bytter datoer og sjekker alternative dager. Helt håpløst. Den bare nullstiller seg og roter rundt. :headbang

Eurobonustilbud for September (reiseperiode stort sett i oktober, men varierer endel)

http://www.flysas.com/en/EuroBonus/offers-news/Point-bargains/?err=-270100&vst=true#

50%:
OSL-CPH
ARN-CPH
Samtlige Blue1 sine internasjonale ruter
Estonian TLL-AMS/CDG

og 20% på en rekke andre SAS ruter

Ikke meget overraskende i det.

Denne gang er der dog rabat på Scandic i København også. Det er vel noget nyt at de har månedstilbud på hoteller.

20% kampagner er ikke meget bevendt medmindre man havde tænkt sig en tur til en af de destinationer i forvejen - og dersværre betyder disse kampagner at der er færre 50% destinationer. Ved ikke rigtigt om jeg synes det er en forbedring...

EuroBonus Auction

Oslo - London for two persons
Departure September 29, 20.15-21.35 Flight SK815
Return October 2, 19.30-22.40 Flight SK812

Nå nede i 13000 poeng.

Sjekk Facebook! http://www.facebook.com/SAS?sk=app_218927354829540

Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg slått til..

CPH-LHR er helt nede i 10.000 point. Det er godt nok billigt, men ærgerligt at vi ikke har mulighed for at rejse de dage :(

EuroBonus Auction

Oslo - London for two persons
Departure September 29, 20.15-21.35 Flight SK815
Return October 2, 19.30-22.40 Flight SK812

Nå nede i 13000 poeng.

Sjekk Facebook! http://www.facebook.com/SAS?sk=app_218927354829540

Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg slått til..

Har ikke lest det med liten skrift, men ved vanlige turer er jo innlands tilslutning inkludert - kanskje noe å sjekke opp, eller for SAS å klargjøre?

Har ikke lest det med liten skrift, men ved vanlige turer er jo innlands tilslutning inkludert - kanskje noe å sjekke opp, eller for SAS å klargjøre?

Noen spurte et sted på Facebook-veggen til SAS om tilslutning fra AAL var inkludert - det var det ikke.

Iflg. twitter kommer det bonus-tilbud til Tokyo i morgen (6. okt)

Iflg. twitter kommer det bonus-tilbud til Tokyo i morgen (6. okt)
...og da var tilbudet ute. Skandinavia - NRT for 70.000 i Economy (mot 80.000 normalt). Ingen discount i Y+ eller C.

Husk at man IKKE kan kombinere companion ticket og disse tilbudene. :(

Thomas

Saft suse. Det er ikke ofte man ser slike tilbud på longhaul business. Moskva er jo heller ikke et vanlig syn her.

Nei, denne gangen var det faktisk noen tilbud som fristet litt. Men jeg synes det begynner å bli ganske uoversiktlig med alle kombinasjonene av regler, avreisesteder og med/uten domestic connection og rabattnivå.

Men jeg synes det begynner å bli ganske uoversiktlig med alle kombinasjonene av regler, avreisesteder og med/uten domestic connection og rabattnivå.
...og en god variasjon av datoer man kan kjøpe og reise

Status
Not open for further replies.
Back