Finner ikke igjen bingobrettet mitt. Noen som vet hvordan jeg finner det igjen?
Noen som vet om en liten overføring fra Club Carlson vil telle som hotellopphold?
Da kan jeg svare på mitt egen spørsmål, det teller![]()
Hvor liten kan den overføringa være?
Da kan jeg svare på mitt egen spørsmål, det teller![]()
2000 Carlson poeng = 200 eurobonus
Du har fått Fullt Brett og dermed storgevinst i EuroBonus Bingo. Gratulerer! Det innebærer at du har vunnet totalt 30 000 Ekstrapoeng.
Mange av de 30 000 poengene har du allerede fått, og resterende poeng kommer til å settes inn på din EuroBonus-konto innen 7 dager.
Vi håper at du får glede av din bingogevinst. Ta gjerne en titt på ditt personlige bingobrett og les mer om hvordan du kan gjøre bruk av din gevinst.
SAS EuroBonus
Ja, kan virke som det er feil i mailteksten for fikk kun 6000Jeg har ikke fått fullt brett, kun 2 rader, så er spent på om de setter inn 6000 ekstrapoeng. Har noen andre fått beskjed om at de har fullt brett uten å ha det?
Jeg bestilte en bok fra Ark.no godt innenfor fristen, men poengene er ikke kommet på konto enda, og således har jeg heller ikke fått 3000 poeng for en ekstra bingorekke. Er det noen som har erfaring med noe tilsvarende og vet hvordan de kommer til å håndtere det?
Jeg bestilte en bok fra Ark.no godt innenfor fristen, men poengene er ikke kommet på konto enda, og således har jeg heller ikke fått 3000 poeng for en ekstra bingorekke. Er det noen som har erfaring med noe tilsvarende og vet hvordan de kommer til å håndtere det?
http://www.eurobonusmember.com/partnerbingo/no/home/TermsBNetthandel
Poeng på kontoen som regel innen 4-6 uker etter kjøp. Er et kjøp gjort senest 28. februar 2015, blir din rute utfylt dagen etter at poengene kommer inn på kontoen.
Det er kjøpsdato som bestemmer ifht. fristen, ikke den dagen det kommer på konto. Jeg hadde også kjøp før fristen, men ble godskrevet konto etter og det gikk fint.
Fra T&C:
http://www.eurobonusmember.com/partnerbingo/no/home/TermsB
Jeg hadde et hotellopphold etter fristen, men fikk fortsatt registrert det på bingobrettet.