SAS-EB bingobrett-tilbud februar 2015

Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Er det mulig å få flyttet all bingopraten til et annet sted enn i tilbudstråden?

Finner ikke igjen bingobrettet mitt. Noen som vet hvordan jeg finner det igjen?

Sjekk sist gang du fikk mail fra SAS anngående bingobrett hvis du ikke har slettet det. Evt kjøp noe som ikke er krysset av på bingobrettet sitt slik at du får en mail om at det har blitt krysset av på brettet når du har kjøpt det og poengene overført til SAS EB kontoen din. Eller det enkleste, ring SAS EB kundeservice og be dem sende oppdatert bngobrett til e-post adressen din.

Fikk følgende på mail fra SAS:

Du har fått Fullt Brett og dermed storgevinst i EuroBonus Bingo. Gratulerer! Det innebærer at du har vunnet totalt 30 000 Ekstrapoeng.

Mange av de 30 000 poengene har du allerede fått, og resterende poeng kommer til å settes inn på din EuroBonus-konto innen 7 dager.

Vi håper at du får glede av din bingogevinst. Ta gjerne en titt på ditt personlige bingobrett og les mer om hvordan du kan gjøre bruk av din gevinst.

SAS EuroBonus

Jeg har ikke fått fullt brett, kun 2 rader, så er spent på om de setter inn 6000 ekstrapoeng. Har noen andre fått beskjed om at de har fullt brett uten å ha det?

Jeg har ikke fått fullt brett, kun 2 rader, så er spent på om de setter inn 6000 ekstrapoeng. Har noen andre fått beskjed om at de har fullt brett uten å ha det?
Ja, kan virke som det er feil i mailteksten for fikk kun 6000

Jeg bestilte en bok fra Ark.no godt innenfor fristen, men poengene er ikke kommet på konto enda, og således har jeg heller ikke fått 3000 poeng for en ekstra bingorekke. Er det noen som har erfaring med noe tilsvarende og vet hvordan de kommer til å håndtere det?

Jeg bestilte en bok fra Ark.no godt innenfor fristen, men poengene er ikke kommet på konto enda, og således har jeg heller ikke fått 3000 poeng for en ekstra bingorekke. Er det noen som har erfaring med noe tilsvarende og vet hvordan de kommer til å håndtere det?

Jeg sjekket ut av et hotell den 27. februar, men poengene ble ikke registrert før et par-tre dager siden. Da kom også bingopoengene for de to nye rekkene som ble komplettert. Så lenge poengene er registrert innen fristen så ser det ikke ut til at det spiller noen rolle når disse kommer inn på konto (i mitt tilfellet registrerte EB poengene på riktig dato; dvs 27.2).

Det er kjøpsdato som bestemmer ifht. fristen, ikke den dagen det kommer på konto. Jeg hadde også kjøp før fristen, men ble godskrevet konto etter og det gikk fint.

Fra T&C:
Netthandel
Poeng på kontoen som regel innen 4-6 uker etter kjøp. Er et kjøp gjort senest 28. februar 2015, blir din rute utfylt dagen etter at poengene kommer inn på kontoen.
http://www.eurobonusmember.com/partnerbingo/no/home/TermsB

Back