SAS-EB bingobrett-tilbud februar 2015

Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Da kan jeg svare på mitt egen spørsmål, det teller :D

Da har jeg også overført fra Club Carlson til EB, brukte EBG prefix før de 9 sifrene, håper ikke det ødelegger.

Hvor lang tid tok det fra du overførte fra CC til poengene ble kreditert EB?

Fikk krysset av forsikringsruta i Eurobonus-bingo i dag. Mottok 1000 poeng fra Codan for mottatt forsikringstilbud for noen dager siden.

Jeg mottok tlftilbud fra codan men har ikke fått poeng eller ruta på bingobrettet. Hvor lang tid tar det?

Jeg får 7000 poeng om jeg får den ruta.

Driver med denne bingoen. Tilbud fra Codan er innhentet, så den ruten regner jeg med skraveres hvilket øyeblikk som helst. Det betyr altså at jeg ved å få skravert ruten for hotell får inn totalt 9000 EB-poeng. Jeg er svært takknemlig for tips til hvordan jeg kan få gjort det med minst mulig innsats og penger!

Attachments

• ebb.jpg
    ebb.jpg
    47.4 KB · Views: 737

Driver med denne bingoen. Tilbud fra Codan er innhentet, så den ruten regner jeg med skraveres hvilket øyeblikk som helst. Det betyr altså at jeg ved å få skravert ruten for hotell får inn totalt 9000 EB-poeng. Jeg er svært takknemlig for tips til hvordan jeg kan få gjort det med minst mulig innsats og penger!

Noen tips på hvordan få Codan poengene ? ( utenom å mase på Codan)?

( litt offtopic men håper det går fint).

https://www.sas.no/eurobonus/tilbud-og-nyheter/Alle-vare-tilbud-og-nyheter/

De kjører forsåvidt ny runde med "spesialtilbud" der man får bonuspoeng hos Codan ( om de kommer) og ekstra poeng hos Andre. Noen av dem er faktisk ganske ok.

Last edited:

Jeg fikk poeng etter 2-3 uker, husk å oppgi ditt Eurobonus nr når du er i kontakt med dem.

I tillegg og mer interessant er at jeg har fått for forsikring (1000 poeng for uforpliktende tilbud fra Codan i høst),

Hvordan klarte du det?

Ser ikke hvor man skal angi eurobonusnummeret når man melder seg for uforpliktende tilbud..

Attachments

• Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    40.9 KB · Views: 434

Ta en tur med flybussen. Ser at flybussen er under "billeie".
Og kjøp noe på nettet. Feks en dvd til 20kr på cdon,og du har da "BINGO" og 3000 poeng

Noen som bekrefte at flybussen i Oslo går under leiebil?

Hvor finner dere mulighetene for å bestille avis og opptjening poeng? Finner ikke info om det på sas sidene lenger.

Dumt spm kanskje, men "3 på rad" som sas skriver er også 3 på rekke og skrå? Må nesten bli det for å klare 30.000 poeng.

Hvordan klarte du det?

Ser ikke hvor man skal angi eurobonusnummeret når man melder seg for uforpliktende tilbud..

Du får en telefon fra Codan. Selv om du sier nei så får du Eurobonus poeng fra dem. Det fikk ihvertfall jeg. Bare pass på å gi dem EB nr ditt hvis de ringer deg noen gang. Selv om man sier nei til et tilbud fra Codan så teller det til bingobrettet til SAS Eurobonus.

Noen som bekrefte at flybussen i Oslo går under leiebil?

Hvor finner dere mulighetene for å bestille avis og opptjening poeng? Finner ikke info om det på sas sidene lenger.

Dumt spm kanskje, men "3 på rad" som sas skriver er også 3 på rekke og skrå? Må nesten bli det for å klare 30.000 poeng.

Flybussen går ikke under leiebil. Du må nok leie en bil fra en av Eurobonus partnere. Har du f.eks. Diners kort så kan du få 10-15% avslag på å bil hos Avis eller Budget. Sjekk hjemmesidene til Diners. http://www.dinersclub.no/privat/tilbud/rabatt-pa-leiebil/

Skal du tjene poeng for å bestille avis så finnes det her: https://www.sas.no/eurobonus/opptjen-poeng/flere-partnere/

Du tjener kun poeng på Dagens Næringsliv eller Economist.

"3 på rad" som sas skriver er også 3 på rekke og skrå.

Etter tre purringer fikk jeg i går endelig 500 poeng for tilbudet om prøveabonnement hos DN som startet før jul, fikk umiddelbart poeng for en rekke i bingoen også :D

Etter tre purringer fikk jeg i går endelig 500 poeng for tilbudet om prøveabonnement hos DN som startet før jul, fikk umiddelbart poeng for en rekke i bingoen også :D

Mine DN poeng kom også igår, jeg har dog ikke purret og prøveabboet var i Des.

Men ingen Bingobrett på meg !!!!! Grrr! :#¤"#%T!"¤T ;(

Flybussen går ikke under leiebil. Du må nok leie en bil fra en av Eurobonus partnere. Har du f.eks. Diners kort så kan du få 10-15% avslag på å bil hos Avis eller Budget. Sjekk hjemmesidene til Diners. http://www.dinersclub.no/privat/tilbud/rabatt-pa-leiebil/

Skal du tjene poeng for å bestille avis så finnes det her: https://www.sas.no/eurobonus/opptjen-poeng/flere-partnere/

Du tjener kun poeng på Dagens Næringsliv eller Economist.

"3 på rad" som sas skriver er også 3 på rekke og skrå.

Takk for gode svar barca!
Da får jeg vurdere et abb på Economist for å få 3000 for den ene skråruten.

Hvordan er det med "dagligvarer"? Må det være en trumf overføring eller kan jeg bruke Amex på meny og dermed få poeng, eller blir det bare registrert som betalingskort?

Takk for gode svar barca!
Da får jeg vurdere et abb på Economist for å få 3000 for den ene skråruten.

Hvordan er det med "dagligvarer"? Må det være en trumf overføring eller kan jeg bruke Amex på meny og dermed få poeng, eller blir det bare registrert som betalingskort?

Det må være en Trumf overføring. Pass på å gjør det før 28.feb og at du overfører minst 10 Trumf kroner. 1 Trumf kr = 14 EB poeng.

Hvordan har SAS bestemt hvem som får delta i bingo og hvem som ikke får det?

Back