SAS Dialogmøte

jufix

ScanFlyer Blue
SAS Dialogmøte

Jeg er blitt invitert til dialogmøte med SAS i Trondheim i slutten av mai. Noen andre?

Re: SAS Dialogmøte

Jeg er blitt invitert til dialogmøte med SAS i Trondheim i slutten av mai. Noen andre?

Jeg fikk også den. Dessverre er jeg på reise den dagen, hvis ikke skulle jeg ha tatt turen innom.

Skal prøve å stikke innom Clarion. Bortreist(!) på Pandion-møtet i Oslo, men tipper dette har mye av det samme?

Bare diamanter og pandions som har fått dette?

Eller er det noe gull også får?

Kan dere ta imot innspill fra folk som ikke er invitert?

Fått invite her også, men sitter akkurat når møtet er å mesker meg med litt bobler i fronten på SK907 på vei mot Las Vegas.

I den duellen tapte dialogmøtet dessverre.. :) Men har sendt et par kommentarer inn til SAS på forhånd, så får vi se hva de svarer.

Kim

Jeg fikk en e-post om SAS Meet and Greet på Aker Brygge 11. juni. Koster 500 poeng ser jeg nå. Er det noe lignende?

Meet and greet her også, men det høres jo ut som er dialogmøte. Det snodige er imidlertid at når en går inn på diamond.sas.no så kan en melde seg på meet and greet i CPH og ARN også, men ikke i TRD. Kanskje dialogmøte og meet and greet er to forskjellige ting likevel?

Fikk også invitasjonen til Meet and Greet på Onda Sea. Høres kjekt ut og ville tatt turen om jeg var tilgjengelig. Ser ut til at jeg er på reise da, dessverre.

Har fått invitasjon til meet & greet på Onda Sea 11/6. Svidde av 500 poeng og meldte meg på.

Er nok targeted. Er Pandion, men er ikke invitert til noe som helst.

Ordlyden i invitasjonen kan tolkes til at det er en firma-greie, så mulig de plukker ut noen av oss overforbrukere fra selskap som bruker mye SAS?

Er Diamond og ansatt i et selskap som har avtale med SAS. Invitasjon ble sendt til jobbmailen, men tror også det er den eneste jeg har registrert.

Jeg har også fått den, men jeg er ikke tilknyttet noen bedrift som SAS nyter godt av.
EBD.

Kriteriene for invitasjon er ikke å bli klok på, og selve invitasjonen har minimalt med informasjon.
Med andre ord: Alt er som normalt :)

Back