Someone Moderator Medlem 4 Apr 2025 #1 Da har SE-ROI tatt av med vårens "destinations unknown" konsept med SAS og Eurononus. Muligens det er mulig å finne ut hvor de skal, men i år har de tydeligvis allierte seg med FR24, som aktivt skjuler fly og destinasjon (og er med ombord)
Da har SE-ROI tatt av med vårens "destinations unknown" konsept med SAS og Eurononus. Muligens det er mulig å finne ut hvor de skal, men i år har de tydeligvis allierte seg med FR24, som aktivt skjuler fly og destinasjon (og er med ombord)
T Tjab Upgrade me.... 4 Apr 2025 #5 Kan følges her som dere sikkert vet https://www.flightradar24.com/39be0849
J jb1 ScanFlyer Rusty Medlem 4 Apr 2025 #7 C-klasse said: Malta tipper jeg Click to expand... Det flyr for langt vest til aa skulle dit da det befinner seg ca. ved Bordeaux i skrivende stund. Madrid, Lisboa eller Malaga, tipper jeg. Last edited: 4 Apr 2025
C-klasse said: Malta tipper jeg Click to expand... Det flyr for langt vest til aa skulle dit da det befinner seg ca. ved Bordeaux i skrivende stund. Madrid, Lisboa eller Malaga, tipper jeg.
M meliiis ScanFlyer Silver 4 Apr 2025 #8 Sevilla SVQ ifølge spanske Aena sine nettsider.... Last edited: 4 Apr 2025
Someone Moderator Medlem 4 Apr 2025 #9 meliiis said: Sevilla SVQ ifølge spanske Aena sine nettsider.... Click to expand... Det passer jo bra med at SAS sin SVQ-CPH flight i dag, SK2522, "mangler" innkommende fly
meliiis said: Sevilla SVQ ifølge spanske Aena sine nettsider.... Click to expand... Det passer jo bra med at SAS sin SVQ-CPH flight i dag, SK2522, "mangler" innkommende fly