SAS DC-9-41 fra Aeroclassics

Wow, mottok mitt eks. av SE-DAR i dag. AWESOME !!! Flott å se at fonten som er brukt
på vikingnavnet synes korrekt. Dette var ikke tilfellet med 767-300 utgaven i "Janne farger" ....

Last edited:
og lørdag var min DC-9-41 i hus! Flott modell (med motorene rett vei)
Nå må jeg skaffe noen flere hyller i IKEA-skapet mitt, for det begynner å bli trangt. Ønsker meg en DC-10-30 med dragemotiv, og selvsagt noen DC-8'ere!

Støttes CK. Nå må det snart komme noen SAS og Scanair DC-8. En DC-10-30 med dragehode hadde heller ikke vært å forakte. Hva med et samlet fremstøt mot Andrew i Aeroclassics.

Espen

Støttes CK. Nå må det snart komme noen SAS og Scanair DC-8. En DC-10-30 med dragehode hadde heller ikke vært å forakte. Hva med et samlet fremstøt mot Andrew i Aeroclassics.

Espen

Min har nå kommet; Har da DC 9 både i drage og Janne. Enig med dere om tilgang på flere modeller. Hvis produksjonen er mellom 250 og 300; Hvor mange kan man regne med at det er marked for i Norge ?

Har alle unntatt meg fått modellen?

Jeg bestilte fra Jetcollector.

Min utgave av SE-DAR ankom det lokale postkontoret for to dager siden, og ble hentet i går :) Nå står den og hygger seg mellom Scanair´s SE-DHZ og SAS´LN-RCK.

Den ble bestilt 7/1 hos Airplane Replicas, sendt derfra 14/1 og ankom altså lokalt 21/1

For de som ikke har fått tak i den enda, tror jeg den fortsatt er å få hos Aviation Retail Direct, så slik ut på nettsiden forleden.

Der fikk jeg omsider mail fra Junaiten.....DC-9 på vei i posten. Da er det bare opp til US Postal og Post Danmark:o

Back