• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS DC-9-41 fra Aeroclassics

Wow, mottok mitt eks. av SE-DAR i dag. AWESOME !!! Flott å se at fonten som er brukt
på vikingnavnet synes korrekt. Dette var ikke tilfellet med 767-300 utgaven i "Janne farger" ....

Last edited:
og lørdag var min DC-9-41 i hus! Flott modell (med motorene rett vei)
Nå må jeg skaffe noen flere hyller i IKEA-skapet mitt, for det begynner å bli trangt. Ønsker meg en DC-10-30 med dragemotiv, og selvsagt noen DC-8'ere!

Støttes CK. Nå må det snart komme noen SAS og Scanair DC-8. En DC-10-30 med dragehode hadde heller ikke vært å forakte. Hva med et samlet fremstøt mot Andrew i Aeroclassics.

Espen

Støttes CK. Nå må det snart komme noen SAS og Scanair DC-8. En DC-10-30 med dragehode hadde heller ikke vært å forakte. Hva med et samlet fremstøt mot Andrew i Aeroclassics.

Espen

Min har nå kommet; Har da DC 9 både i drage og Janne. Enig med dere om tilgang på flere modeller. Hvis produksjonen er mellom 250 og 300; Hvor mange kan man regne med at det er marked for i Norge ?

Har alle unntatt meg fått modellen?

Jeg bestilte fra Jetcollector.

Min utgave av SE-DAR ankom det lokale postkontoret for to dager siden, og ble hentet i går :) Nå står den og hygger seg mellom Scanair´s SE-DHZ og SAS´LN-RCK.

Den ble bestilt 7/1 hos Airplane Replicas, sendt derfra 14/1 og ankom altså lokalt 21/1

For de som ikke har fått tak i den enda, tror jeg den fortsatt er å få hos Aviation Retail Direct, så slik ut på nettsiden forleden.

Der fikk jeg omsider mail fra Junaiten.....DC-9 på vei i posten. Da er det bare opp til US Postal og Post Danmark:o

Back