HansJ ScanFlyer Silver 26 Apr 2008 #1 Varsågod, en presentationsbroschyr om DC-10, utgiven av SAS cirka 1975....
EB ScanFlyer Inventory Medlem 27 Apr 2008 #2 Hva du har av skatter... Vanvittig herlig lesestoff. Takk!!!!
HansJ ScanFlyer Silver 27 Apr 2008 #4 Savipix said: Jag måste nästan få "dreggla" över din guldgruva någon dag Click to expand... När jag får inspiration att sätta igång med viking256.se på allvar så blir det ett litet web-museum med det jag har samlat på mig.
Savipix said: Jag måste nästan få "dreggla" över din guldgruva någon dag Click to expand... När jag får inspiration att sätta igång med viking256.se på allvar så blir det ett litet web-museum med det jag har samlat på mig.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 1 May 2008 #5 HansJ said: När jag får inspiration att sätta igång med viking256.se på allvar så blir det ett litet web-museum med det jag har samlat på mig. Click to expand... Ser virkelig frem til det Hans! Espen hilser
HansJ said: När jag får inspiration att sätta igång med viking256.se på allvar så blir det ett litet web-museum med det jag har samlat på mig. Click to expand... Ser virkelig frem til det Hans! Espen hilser