...... Why??
Hvis du ikke klarer å finne det ut av deg selv, så blir eg svar skyldig...
H
Nej, jeg synes ikke, det giver meget mening, at SAS skulle male et fly i Braathens farver...!? Skulle SAS så også male et fly i Norwegian-farver?
Nå har det seg sådan, at SAS ikke har kjøpt/fusjonert Norwegian, men Braathens ble historie da det ble en del av SAS-konsernet, så den sammenlikningen henger ikke sammen...
H
Jeg synes da, at SAS har gjort rigeligt i dén afdeling ved at flyve rundt med et norsk flag i stedet for de tre skandinaviske.
Ja, det er jo en tragedie..!
H
Jeg mener bestemt at det kunne vært en god ide i fremtiden engang å ha noen retromaskiner for å vise historien.
Men da bør alle være med.
DNL, DDL, SILA, Linjeflyg, og Braathens. Kanskje også Scanair.
SAS har alltid vært et selskap basert på samarbeid og fusjoner, noe jeg mener vi skal være stolte av og dyrke frem og videre.
Desverre er det blitt slik at dette heller anses som en trussel og provokasjon, som jeg synes SAS-CC illustrerer i denne tråden.
Man skal være stolt av sin historie, og lære av den. Gjerne også vise den frem.
Braathens SAFE var en rød klut for SAS i alle år,så jeg har min store tvil att det kommer noen retrojet i Braathens SAFE farger:headbang
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.