sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
SAS Braathens vil utnytte flyflåten enda hardere. Det kan gi biligere billetter, men også flere forsinkelser.
nettavisen
nettavisen
Originally posted by Farmer
Noen som vet hvor mange timer DY utnytter flyene nå ?
Tallet 7 er vel hentet fra ca 1 år tilbake.....Originally posted by P.A. VIKING
Originally posted by Farmer
Noen som vet hvor mange timer DY utnytter flyene nå ?
"Vi" Snakker om 7 timer her http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=253 som trolig var fra en Q eller mnd rapport på Norwegian.no/inverstorRelations, som jeg ikke finner i farta....
Går ut fra at du lurer på hva tallet for Norwegian er nå?? Om så, så er det vel ikke sagt høyt, eller kanskje noen kan regne det ut. Norwegian øker vel også produksjonen endel om sommeren.Originally posted by P.A. VIKING
Så var er det [tallet] nå ?
Originally posted by DY
Går ut fra at du lurer på hva tallet for Norwegian er nå?? Om så, så er det vel ikke sagt høyt, eller kanskje noen kan regne det ut. Norwegian øker vel også produksjonen endel om sommeren.Originally posted by P.A. VIKING
Så var er det [tallet] nå ?
Originally posted by tosfreight
En utfordring SAS Braathens nå står ovenfor er jo hvordan de skal motivere SGS til raskere bakkehåndtering....
En enkel måte å si det på.....Originally posted by P.A. VIKING
Originally posted by tosfreight
En utfordring SAS Braathens nå står ovenfor er jo hvordan de skal motivere SGS til raskere bakkehåndtering....
Pisk & Gulerot
Gulerot, dere får beholde jobben.
Pisk; Alternativt WF overtar , eller vi selger SGS til noen andre [med større pisker]
?
/G
Originally posted by DY
En enkel måte å si det på.....Originally posted by P.A. VIKING
Originally posted by tosfreight
En utfordring SAS Braathens nå står ovenfor er jo hvordan de skal motivere SGS til raskere bakkehåndtering....
Pisk & Gulerot
Gulerot, dere får beholde jobben.
Pisk; Alternativt WF overtar , eller vi selger SGS til noen andre [med større pisker]
?
/G
Originally posted by EB
Spennende tanker fra SAS Braathens... :up:
Originally posted by Cloudius
Originally posted by DY
En enkel måte å si det på.....Originally posted by P.A. VIKING
Originally posted by tosfreight
En utfordring SAS Braathens nå står ovenfor er jo hvordan de skal motivere SGS til raskere bakkehåndtering....
Pisk & Gulerot
Gulerot, dere får beholde jobben.
Pisk; Alternativt WF overtar , eller vi selger SGS til noen andre [med større pisker]
?
/G
Alle som mener dette er veien å gå for å motivere ansatte samt opparbeide følelser og lojalitet til selskapet trenger et omfattende kurs i bedriftsledelse ettersom de tydeligvis mangler enhver form for logikk og fornuft.
Originally posted by Cloudius
Alle som mener dette er veien å gå for å motivere ansatte samt opparbeide følelser og lojalitet til selskapet trenger et omfattende kurs i bedriftsledelse ettersom de tydeligvis mangler enhver form for logikk og fornuft.Originally posted by DY
En enkel måte å si det på.....Originally posted by P.A. VIKING
Pisk & GulerotOriginally posted by tosfreight
En utfordring SAS Braathens nå står ovenfor er jo hvordan de skal motivere SGS til raskere bakkehåndtering....
Gulerot, dere får beholde jobben.
Pisk; Alternativt WF overtar , eller vi selger SGS til noen andre [med større pisker]
?
/G
Originally posted by EB
JA! Braathens var flinkere til å snu sine 737`ere...så dette er jo beviset på at det nye selskapet bygger påå det beste fra de to tidligere...:up: :up:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.