sail4fun ScanFlyer Mile High Club 21 Aug 2005 #1 Hørte noe om at en tidligere samferdselsminister skal inn i BUSK HR ?, er det ikke noe fart i Børge og sportsfolka ? , eller trenger man extra krutt til "inte"grasjonen ? /G
Hørte noe om at en tidligere samferdselsminister skal inn i BUSK HR ?, er det ikke noe fart i Børge og sportsfolka ? , eller trenger man extra krutt til "inte"grasjonen ? /G
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 21 Aug 2005 #3 Originally posted by EB Ikke Opseth vel???:naughty: :mol :baeh Click to expand... erru spinnvill ?
Falcon ÜberScanFlyer 21 Aug 2005 #4 Så at også Avinor søkte etter en HR-ressurs i avisen i dag. Sikkert ikke så dumt.
L LN-TUM Newcomer 22 Aug 2005 #6 Den nye personladirektøren i SAS Braathens er tidl samferdselsminister Terje Moe Gustavsen i følge SAS portalen. Blir spenennde å se om det blir noen forandringer. :nor
Den nye personladirektøren i SAS Braathens er tidl samferdselsminister Terje Moe Gustavsen i følge SAS portalen. Blir spenennde å se om det blir noen forandringer. :nor
CK ScanFlyer Mile High Club 22 Aug 2005 #7 personlig kommer jeg IKKE til å savne Stensbøl - snakk om "stor ståhei for ingenting"
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 22 Aug 2005 #9 Originally posted by EB Har Stensbøl forsvunnet???? Click to expand... Nei, men der var en eller annen fordeling av oppgaver mellom HR hodene ..., detaljene har jeg ikke
Originally posted by EB Har Stensbøl forsvunnet???? Click to expand... Nei, men der var en eller annen fordeling av oppgaver mellom HR hodene ..., detaljene har jeg ikke
EB ScanFlyer Inventory Medlem 22 Aug 2005 #10 boarding.no skriver at Stensbøl skal bli Utviklingsdirektør i SAS Braathens...
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 22 Aug 2005 #11 http://www.boarding.no/art.asp?id=17790 , så der ja ..
EB ScanFlyer Inventory Medlem 23 Aug 2005 #12 Da er vel en kandidat "borte" fra kampen om å bli ny samferdselsminister i en eventuel rødgrønn regjering..
Da er vel en kandidat "borte" fra kampen om å bli ny samferdselsminister i en eventuel rødgrønn regjering..
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 23 Aug 2005 #13 Han har tydligvis bred organisasjonserfaring, vi får virkelig håpe at han klarer å skape ro i rekkene... Åsne [Havnelid] er etter hva jeg har forstått relativt godt likt , eller er det bare på den enen fløyen ? /G
Han har tydligvis bred organisasjonserfaring, vi får virkelig håpe at han klarer å skape ro i rekkene... Åsne [Havnelid] er etter hva jeg har forstått relativt godt likt , eller er det bare på den enen fløyen ? /G
CK ScanFlyer Mile High Club 23 Aug 2005 #14 Åsne jobber vel bare opp mot de flygende - vi andre har hverken sett henne eller sjefen hennes noe særlig... Utviklingsdirektør?? Nå begynner det å bli topptungt, gitt....
Åsne jobber vel bare opp mot de flygende - vi andre har hverken sett henne eller sjefen hennes noe særlig... Utviklingsdirektør?? Nå begynner det å bli topptungt, gitt....