Nå er det vel SKBU sine 6 Fokker 50 (inkludert den som ble lappet sammen i sommer) som det er snakk om her
Originally posted by EB
Fortsatt ingen avklaring... er rykter nettopp bare rykter?
Originally posted by TOS
Originally posted by EB
Fortsatt ingen avklaring... er rykter nettopp bare rykter?
For å være i det litt useriøse hjørnet: Rykter er bare rykter helt til de blir offisielt bekreftet eller avkreftet. Da går til over fra å være rykter til å bli en sannhet eller tullball....^_^
Originally posted by MD11
Tror dette er rykter satt ut av SK folk som hater at selskapet i dag heter SAS Braathens.
De vil ikke ha noen assosiasjoner med navnet Braathens og setter derfor ut slike usanne rykter.
Noen vil fortsatt ikke forstå at SAS Norge heter SAS Braathens, ferdig med det![]()
Originally posted by Nick Figaretto
Yes, jeg er "SAS-folk" og jeg hater at selskapet i dag heter SAS Braathens. Ikke fordi jeg har noe imot det som en gang var Braathens eller noen av de som en gang jobbet der. Men Braathensnavnet har levet langt ut over sin tilmålte tid. Nå å SAS fokusere på brandingen sin, og slutte med dette Braathens-tullet.
Originally posted by EB
Tror Petter Jansen hadde helt spesielle planer for SAS Braathens ogat i hans verden var det SAS navnet som skulle forsvinne først...slik gikk det jo ikke med hans drømmer!
Originally posted by Olap
Originally posted by EB
Tror Petter Jansen hadde helt spesielle planer for SAS Braathens ogat i hans verden var det SAS navnet som skulle forsvinne først...slik gikk det jo ikke med hans drømmer!
Desverre.........
Dette er en typisk debatt blant ansatte i en servicebedrift. Man glemmer kunden. Braathens hadde et mye bedre feste blandt folk flest, litt rart kanskje at folkets flyselskap var et privat eid selskap, dette tror jeg er litt surt å tenke for enkelte SAS ansatte. Man ser jo aldri ut til å bli kvitt dette herkens Braathens navnet... Kanskje burde enkelte se seg litt i speilet og spørre om de ikke heller burde være stolte![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.