Re: SAS börjar flyga Stockholm - Hong Kong
Ja, men nå er det vel kanskje ikke FEED i den enden som er primærmarkedet for denne ruten, selv om noe vil det alltid være.
Det er jo litt begrenset innenfor Star men en og annen passasjer som skal videre til Taipei med BR, Seoul med OZ, Singapore med SQ, Japan utenfor Tokyo med NH og Kina utenfor Beijing/Shanghai med Air China bør det vel være, uten at det er det som "fyller flyet"
Har SAS forresten interline med Cathay og Dragonair? Da åpener ihvertfall opp for en og annen passasjer.
Men er de 14 over Russland eller Sibir? Litt avhengig av ruten, men ARN-HKG er vel ikke så veldig mye over Sibir? På GCMap så går jo den langs nordgrensen til Kazakstan
Synd bare at HKG ikke er en Star-hub.
Ja, men nå er det vel kanskje ikke FEED i den enden som er primærmarkedet for denne ruten, selv om noe vil det alltid være.
Det er jo litt begrenset innenfor Star men en og annen passasjer som skal videre til Taipei med BR, Seoul med OZ, Singapore med SQ, Japan utenfor Tokyo med NH og Kina utenfor Beijing/Shanghai med Air China bør det vel være, uten at det er det som "fyller flyet"
Har SAS forresten interline med Cathay og Dragonair? Da åpener ihvertfall opp for en og annen passasjer.
Hvad er egentlig status på de bilaterale aftaler med Rusland om overflyvning af Sibirien? Mener et eller andet sted at have læst, at der kan gives tilladelse til 14 ugentlige overflyvninger fra Skandinavien til Kina, og allerede i dag er SAS oppe på 12, men med denne rute kommer man op på 17, medmindre den skal flyve syd om Rusland, hvilket giver en omvej på ca. 2.000 km.
Men er de 14 over Russland eller Sibir? Litt avhengig av ruten, men ARN-HKG er vel ikke så veldig mye over Sibir? På GCMap så går jo den langs nordgrensen til Kazakstan
Last edited: