SAS beholdt punktlighetstoppen i oktober

Tidligere har jeg opplevd at de har bedt pax som IKKE hadde connections om å bli sittende ved ankomst så de som har connections kan komme av først - det funket overraskende greit

Dette har jeg vært med på et par ganger også. Siste gang i Bodø, så skulle over 20 stykker videre til Svolvær, og kapteinen ba derfor pent om å slippe oss frem, slik at vi rakk neste fly. Resultatet? Alle stressfolkene ga seg selvsagt en blanke i at andre folk var sein, og suste først i køen ut av flyet. Dermed var over halvparten av de som skulle videre til Svolvær, deriblant meg, blant den siste halvparten som slapp av flyet. Alle rakk flyet likevel, men det blir litt håpløst når folk ikke bryr seg det minste om de beskjedene som blir gitt. :rolleyes:

Tja, felles for de fleste av de som på død og liv må først ut av flyet er at vi treffer dem igjen ved bagasjebåndet. Det er slikt som får meg til å le! :D

Nordmenn eier generellt ikke dannelse eller forståelse for køkultur....Se bare i kasser på butikker, innsjekkingskøer og sikkerhetskontroller....

Du finner ALLTID en som tar "en spansk" en...

Forsinkelser kan jo skyldes så mangt.
I kveld var SK4045 , LN-RRU, ca 30 minutter sein vestover på grunn av datautstyret ved Gate 6 ikke fungerte. Manuell ombordstigning.
SGS gateansvarlig håndterte situasjonen humørfylt og bra likevel og skyldte på SITA. Er det de som drifter utstyret for Avinor?
Hvorfor i himmelens navn skal vi helt til Gate 6 Morten?
Har jeg ikke gitt beskjed om gate 30 eller 21 tidligere for mine flighter, eeh?
God kveld .

Hvis de bruker automatisk ACARS, logges tiden når alle luker og dører er lukket og bremsene released .. kan kanskje være dere satt litt og ventet på klarering?

Back