• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Hvilken selskap er verdens punktligste?

Rett og slett virkelig imponerende! Med de vær utfordringene som finnes her i nord er det bare til å ta av seg hatten for det SAS leverer på punktlighet. :devot:
 
Da må jeg ha vært heldig på søndag ettermiddag med å ha oppnådd 1:40 forsinkelse med LN-RRZ på SK809 etter først å ha prøvd oss på on time departure med LN-RCX hvor begge radioer døde under taksing på November. Å flytte over fra en 150-seters -800-maskin til en 120-seters -600 gjør at anarkiet tar over når det gjelder hvor en skal sitte og den opprinnelige kabinfaktoren i -800 var 77%. Men vi fikk da gratis kaffe som kompensasjon på SAS's forsinkelse. Da greide jeg å få meg middag her på hotellrestauranten før den lukket og grunnen til det var ikke SAS, men ingen kø og frisk kjøring fra Heathrow på M25/M3/A303/A343/A30 til Salisbury.

Unntaket fra regelen:
 
Back
Top