På disse 180seters 738'erne, hvor langt bak må jeg for å få god utsikt? Jeg kan ikke noe om seteradene bak vingene, må være leeeeeenge siden jeg satt der alene![]()
Har foreløpig booka meg inn på 23F.
(Utsikt > beinplass)
Ble 24F.... satser på det blir fin utsikt mot svalbardfjella nå!Grunnen til at jeg for første gang velger bak vingen, er at det ikke er ledige vindusseter foran vingen.
Må vel ha status for å velge sete framme i bussen. Selv sitter jeg ofte på nest bakerste rad. Tenker litt på utsikt, men også at det da er gode muligheter for å ha rekka for seg selv, samt ledig sete bak så man kan recline så mye man vil med god samvittighet
On a side note: sjekket inn på en B736 til i morgen for et par timer siden. Ser ut som de har fått et mer logisk system på hvilke seter som skal reserveres statuskunder nå. Likte dårlig at både 10A og 10F er blokkert nå, ikke bare 10A som før :headbang (For de som lurte så mangler det et sete foran vindussetene på rad 10 pga. nødutgang => MASSE beinplass.)
Mjolnir : ikke nødvendigvis. I dette tilfelle (og generelt ofte på B738) er det rad 1-5 som er blokkert for (gull)status
Kan du se forskjell på et sete som allerede er valgt og et som er blokkert?
Hvor på wideroe.no finner man reg på flygninger?
widerøe melder om registerering LN-RRE...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.