Har jeg forstått det riktig at CRJ blir minimalt å se på norske flyplasser? Synd i så fall.
Gledelig, selv om jeg ikke er veldig overrasket
...men er da Q400NextGen et offisielt navn, siden det brukes av SAS i pressemeldingen?
As with the CRJ NextGen aircraft family, the overall cabin environment of the Q400 NextGen aircraft has been enhanced with the introduction of LED lighting, new ceiling panels, dished window sidewalls and larger overhead bins.
Q400 NextGen er offisiell blitt ja: http://www.bombardier.com/q400/en/description.jsp
Det vil mao. være lett å se forskjell på en Q400 og en Q400NG innvendig...
Och NextGen ändringarana (cabin modifications) är ju precis orsakerna till haverierna eller .... ?
Har de sagt noe om fordelingen på CRJ maskinene mellom OV og SK?
Og angående SAS SE, er det 1 736 det er snakk om?
Gratulerer WF. Som jeg sa tidligere; Kartago ble ødelagt og WF får Q400.:nor
Tror CRJ i Estonian sine farger kan bli flott.
SAS receives compensation and order new aircraft for fleet replacement
Scandinavian Airlines and Estonian Air will use the CRJ900 NextGen, and Wideroe and airBaltic will use the Q400 NextGen. Deliveries of the aircraft will be made successively in the next few years, commencing in the autumn of 2008 until 2011.
Men leveringen til WF var da veldig rask da. 7 av flyene før sommeren? Er jo ikke mange månedene igjen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.