• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS A330 på fjernparkering Dulles - IAD

Re: SAS A330 på fjernparkering Dulles - IAD

Unnskyld et kanskje dumt spørsmål fra en som ikke er så reisevant, men er disse «bussene» obligatorisk for samtlige utenriksfly på Dulles eller er det kun de flyene som står på fjernoppstillingsplass uten broforbindelse direkte til terminalen som benytter «bussen»?
De er obligatoriske. Så når SAS ankommer gate i terminal B så stues alle ombord i to "busser", en for de som avslutter reisen på IAD, og en for videre connections.
 
Re: SAS A330 på fjernparkering Dulles - IAD

Sånne hadde de på PHL også. Brukes de fortsatt der?

Uansett, etter 8 timer i en trang US Airways 757, var det ingen høydare å bli stuet inn i en slik
 
Back
Top