SAS A321ceo flåte

Re: Statustråd SAS 737 og A32x flåte - Hvilke flyr hvor, etc

Hvilke av disse er det du ser?
OY-KBE
OY-KBK
OY-KBB

FR24 sier at de skal være på MAD. Kanskje en er inne til service.

Kan du ta bilde av de du ser?

Har ikke sett noen av disse maskinene på Barajas siste dager. Kan hende de står inne i noen av hangarene ved Terminal 2 . Det står kun 3 stk BA 380 utendørs lagret.

Har ikke sett noen av disse maskinene på Barajas siste dager. Kan hende de står inne i noen av hangarene ved Terminal 2 . Det står kun 3 stk BA 380 utendørs lagret.

Men de to som du så den første dagen, hvilke SAS maskiner var det?

Når jeg ser diskusjonen rundt containere her så må jeg jo si at å laste containere er utrolig mye bedre HMS. Hadde dette vært et valg på noe innen oljeindustrien hadde ingenting annet enn containere vært et tema. Og jeg er overbevist om at hadde et flyselskap på det norske innenriksnettet kunne skilte med at de bruker containere og ikke bulk, ja da hadde det blitt et krav innen oljeindustrien om at dette flyselskapet skulle brukes, nettopp med tanke på den suverene HMS-en.

OY-KBB er meldt å komme tilbake fra MAD i morgen

Skal den til CPH?

Er det noen oppdaterte opplysninger om når den første A321-200 skal i trafikk?

OSL.

Første uka på mai, husker ikke eksakt dag i hodet.

Da har SK9219 (OY-KBB A321-200) reist litt forsinket (12:39) fra MAD.

SK9219 MAD1200 - 1535OSL 22APR22

Da har OY-KBB landet på OSL, og jeg har oppdatert listen min.

Oversikt over SAS A321-200 sommer 2022 - Ver.1.7

OY-KBB - MAD til OSL 22. apr. 2022 (Eies av SAS Danmark).
OY-KBL - MAD til OSL 13. apr. 2022
OY-KBF - MAD til OSL 5. apr. 2022
LN-RKK - CPH til OSL 7. apr. 2022 (Leaset (eier: Sakamoto Shouji Co. Ltd.)).

OY-KBH - MAD til ARN 15 mar. 2022. -Skal mest sannsynlig ikke i trafikk sommeren 2022-

OY-KBE - MAD siden feb. 2022 (Eies av SAS Danmark).
OY-KBK - MAD siden des. 2021 (Eies av SAS Danmark).
LN-RKI - CPH siden aug. 2020 (Eies av SAS Danmark). Mest sansysnlig ikke flyvebar og skal mest sannsynlig fases ut.

Er det planen at de alle skal flyve ud af Oslo, eller får CPH nogle stationeret, eller får Arlanda også nogle der oppe som base? Jeg ser faktisk kun det er ruter ud af Oslo pt der står oppe med A321....

Etter hva jeg har latt meg fortelle er det kun 2 + en reserve som skal i trafikk.

Med forbehold ...

RKI, KBB, KBE og KBK. Men en av dem har en skade og vil neppe fly igjen. Vet ikke hvilken.

var det ikke OY-KBB som var lenge i TLL med korrosjonskader? Men muli gdette ble fikset?

SAS borde använda dessa inrikes i Sverige. ARN - LLA (SK12, SK16, SK2002) och retur samt morgonavgångarär ofta fulla . Alternativt måste fler avgångar startas upp. Nu är risken att Ryan Air tar över!

Back