Samlet spottetur? Anyone? OSL

Da blir det null grilling pga det er nedlagt forbud mot det. Men, det stopper ikke oss fra og ha det gøy :)

Hvis grillen/e ligger i sanden skulle det ikke være noe problem med spredning av varme (inkl. kull o.l.). Jeg bekrefter jeg er med og har mulighet heeele dagen - men hakke skyssmulighet/lappen/tror jeg tar sykkel/ingen kan sitte på med meg, hehe.Når skal folk være der oppe? Personlig tenker jeg meg å få med meg en god del denne dagen, f.eks. SAS a330 som jeg aldri har fått på brikka (det er a333, ikke sant?).

Hvis grillen/e ligger i sanden skulle det ikke være noe problem med spredning av varme (inkl. kull o.l.). Jeg bekrefter jeg er med og har mulighet heeele dagen - men hakke skyssmulighet/lappen/tror jeg tar sykkel/ingen kan sitte på med meg, hehe.Når skal folk være der oppe? Personlig tenker jeg meg å få med meg en god del denne dagen, f.eks. SAS a330 som jeg aldri har fått på brikka (det er a333, ikke sant?).

Støtter den!

Flyene som går vestover går på tidspunktet 11:00-12:00!

Tror SAS sin går 11:05 Kanskje greit og være der 10:00-10:30 ?

Skal prøve og stikke bortom dersom eg får mulighet, se etter en på en sykkel :lol:

Last edited:
Selv om det muligens ikke blir grillings kan vi vel alle ta et par pils i det minste. Kose vårs i sommerstemning - flott initativ og idé Maverick. Fint at det blir såpass nonsjalant som dette, savner av og til litt det her på forumet.

Back