Salg hos finnene - Buy economy, fly business.

Discus

Galley Slave
Medlem
Har ikke studert vilkår eller hvilke bookingklasser dette gjelder, kommer ikke helt klart frem:

Pay only for economy class but enjoy the convenience of Business Class. This offer is valid on all our routes except routes inside Finland. Book before 31 March and travel at the latest during June 2008.Book your flights here and remember that you can also take advantage of our competitively priced economy flex tickets. Whether your choice is business or economy flex during February or March, you are entitled to free entry to the following Finnair lounges at Helsinki Airport: the Fresh Lounge, the Gateway Lounge and the Tower Lounge. This offer is valid for one person.

http://media.finnair.fi/save-like-never-before/en/

Kikket på denne, og må si jeg har vanskelig for å finne ut av hvordan man får businessbilletten ved å booke economy. Hvilken billettklasse må man da velge? Blir man automatisk oppgradert?

Forsøkte meg på Oslo-BKK i juni. 19 laken for biz, 6400 kr for eco (campaign class). Jeg gikk helt frem til hvor man skal angi navn osv, men ikke noe om hvilken klasse man var booket i.

Det skal visst ikke være lett.............. Det er nok derfor jeg drikker!:drunk:

BF:cool2

Enig med dere, har forsøkt å finne ut av det, men har gitt opp (mangler noen få BA-statuspoeng)

Du får kaste deg på CE til LHR så ordner vel Tier points seg ;)

Joda, men 95 er liksom så krøkkete tall.....tenkte jeg skulle se om det var andre morsmme alternativer. Men det haster ikke, det var bare sånn jeg snublet over tilbudet.

Merkelig. Denne kampanjen skjoente jeg lite av... Er det SAS som har laga den eller?? :P

Veldig rart at de gjør den så lite tilgjengelig. Prøvde også å søke opp billetter til Hong Kong, men fant ikke noe valgmulighet for å velge "Business til Economy-pris". Men hvis dette faktisk er mulig, kommer det i rekken av Finnair-kampanjer som nær sagt gir bort Business Class-reiser gratis...

Merkelig. Denne kampanjen skjoente jeg lite av... Er det SAS som har laga den eller?? :P

Du er inne på noe der:
Pay only for economy class but enjoy the convenience of Business Class. This offer is valid on all our routes except routes inside Finland. Book before 31 March and travel at the latest during June 2008
Betala endast för ekonomiklass men njut av bekvämligheten i Business Class. Detta erbjudande gäller på alla våra flygningar utom inrikes i Finland. Boka före den 31 mars och res senast under juni månad 2009.
:lol:

Kanskje det er litt Star Alliance UpGrade Awards over det? Betal for den dyreste øknomibilletten som er dyrere enn billigste biz billett og få en gratis oppgradering, men Eco poeng!

For i bakvendt land, der kan alt gå an.....

BF:cool2

Synes seriøst at dette var litt lureri. Greit nok at Business til Economy-pris høres for godt ut til å være sant, men når folk tenker på en økonomibillett til Asia, så koster ikke den over 20.000 kr...

Back