Fin reportasje om Safi Air i februarutgaven av AW. De er basert i DXB og flyr B767-200. Holder en høy standard ombord med crew fra mange forskjellige nasjoner i kabinen. Både amerikanere og canadiere på flightdeck i følge artikkelen. Hadde ikke hatt noen betenkeligheter med de.
http://www.safiairways.aero/
Etter å ha sett resultatet fra ett søk på google så hadde jeg ikke sendt svigermora mi med det selskapet engang...!
Hvordan i all verden kan du konkludere med "Holder høy standard ombord..." og "Hadde ikke hatt noen betenkeligheter med de."...? Etter å ha sett resultatet fra ett søk på google så hadde jeg ikke sendt svigermora mi med det selskapet engang...!
Det hadde jeg .............
Turde du bare si fordi svigerbeistet ditt ikke snakker norsk!
BF:cool2
Hvor pålitelige er kildene de refereres til på PPRuNe?
Hvem står bak nick'ene?
Er de seriøse eller er det bare synsere som formidler via en annen part?
mange av innleggene fremstår ikke for meg som kommer fra profesjonelle piloter.
Da synes jeg du skal la være og sende svigermora med Safi Air. Jeg henviste til artikkelen i AW der en reporter var med tur/retur Kabul og konkluderte deretter. Servicenivået ombord var godt og kabinen så spotless ut.
At de er featured i AW betyr vel egentlig bare at de snart går utfor stupet...![]()
Håper alle er litt forsiktige med å gå så langt som å ANBEFALE flyselskap som de ikke selv har hørt noe negativt om. Det finnes veldig mye rart der ute, så å anbefale selskap som "virker som de har greit service nivå" etc er fullstendig uforståelig for meg...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.