L LN-GAB ScanFlyer Blue 23 Mar 2009 #21 Er nok 200. Klumpen (vet ikke hva det heter) under vingen er mer avrunnet (på tuppen) på NG.
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 23 Mar 2009 #22 Kan vel rett og slett si at 737NG-vingen ser annerledes ut enn den du viser, Someone.
Discus Galley Slave Medlem 23 Mar 2009 #23 Ser også at det er landingslys under flap-dingsen. Var det noe som forsvant på NGen eller tidligere?
BSSW Browncoat 23 Mar 2009 #24 Det er IKKE en NG. Flaptrackfairing ("greien" under vingen) er anderledes på NG. Discus: Det stemmer det, den ble flyttet fra flaptrackfairing til under flyet på NGen. EDIT: Fant disse 2 bildene på Jetphotos.net Det første viser vingen til en -200 Det andre viser vingen på en maskin som visst nok skal være en -300, men som ikke har logolys ytterst på vingen. Last edited: 23 Mar 2009
Det er IKKE en NG. Flaptrackfairing ("greien" under vingen) er anderledes på NG. Discus: Det stemmer det, den ble flyttet fra flaptrackfairing til under flyet på NGen. EDIT: Fant disse 2 bildene på Jetphotos.net Det første viser vingen til en -200 Det andre viser vingen på en maskin som visst nok skal være en -300, men som ikke har logolys ytterst på vingen.