Så kom rutekuttet i SAS...

Re: Så kom rutekuttet i SAS...

Hmm, det må være i sommer, for i juli ser jeg at det bare går 6 daglige T/R OSL-BGO.

Ser Norwegian ligger også på ca 6 x daglig mellom OSL og BGO. Opphold mellom 1620 og 1940.
Ikke lett å være foretningsmann/dame med kun 12 avganger (SK & DY). Er ihvertfall positivt for selskapene at de fyller flyene opp 100%!

Det er alltid mye sommerkanselleringer ... men det kan se ut som de har begynt litt tidligere enn vanlig. Skal selv over på fredag og ser frekvensen er langt dårligere enn vanlig ...

Jeg har prøvd meg på en tur til stavanger i løpet av neste uke. Det visste seg å ikke være helt enkelt. NAX har innstilt morgenavgangen fra Evenes, endringer i rutetider har gjort at det blir lange stopp på GRM.

Om jeg ikke tar helt feil så ble sommerkanselleringene til SAS satt i drift på mandag denne uken.

Både Norwegian og SAS har begrenset trafikken sin innenriks - det er tydelig når man studerer tidtabellene for begge selskapene. Like tydelig er det at SAS etter sommeren er tilbake med 12-15 daglige avganger på de største byene. SAS og Norwegian har gjort liknende sommerkutt på alle intraskandinaviske ruter.

Både Norwegian og SAS har begrenset trafikken sin innenriks - det er tydelig når man studerer tidtabellene for begge selskapene. Like tydelig er det at SAS etter sommeren er tilbake med 12-15 daglige avganger på de største byene. SAS og Norwegian har gjort liknende sommerkutt på alle intraskandinaviske ruter.

Det har vel i alle år, eller i alle fall lenger enn dette forumet har eksistert, vært et sommer og et midtsommerprogram der det siste har hatt redusert tilbud, så det burde ikke forbause noen.....

Tja, julaften kommer nå like overraskende på hvert år, da..

Sitter her og skal booke tur OSL-BGO i morgen ettermiddag, og ser til min overraskelse at SK275 (16:30) ikke går da. Er den fjernet permanent? Resultatet er i hvert fall at det allerede er venteliste på SK277 og SK281. Hmmm, 15:50 var djævelsk tidlig gitt, og 19:05 strengt tatt for sent.....

Den ser ut til å være tilbake etter sommeren, så virker å kun å være feriestengt

Back