Originally posted by Boeing
Strøk akkurat en Hercules i lowpass over Molde Lufthavn. Det er fortsatt noen maskiner på vingene altså..![]()
Skal vi lage en ny regel? etc etc...
Originally posted by ENGM RAMP
SLUTT å les trådene da vel!
:colgate:
Originally posted by Leorim
Originally posted by ENGM RAMP
SLUTT å les trådene da vel!
:colgate:
:YES
Tror ikke jeg har sett flygende Herculeser så ofte som etter at jeg leste at de ble satt på bakken..
Nå får de lov til å fly "snilt" og ikke ta med passassjerer..
Originally posted by Ollie
LN-EIR:angry:
Så observasjoner av Hercen er ikke av interresse for deg? Kanskje det er det for andre her inne... Noen som har jobbet på de, fløyet me de... Ikke "hakk" på andre hvis du ikke liker innlegget!
Da går du bare forbi i stillhet! Er ikke ENGM-RAMP og Leorim som gjør det surt her inne. Er nok du som unødig slenger me leppa. Liker du ikke infoen som kommer så lar du være å kommentere det og bare går forbi!!!:angry: :angry: :angry: :angry:
Og jeg vet ikke hvem som senker kvaliteten på forumet me slike kommentarer!!! Har man ikke noe fornuftig å si så tier man stille! Normal Høfflighet og folkeskikk!
mvh
Ørjan Utne
Originally posted by Ollie
Har man ikke noe fornuftig å si så tier man stille! Normal Høfflighet og folkeskikk!
Originally posted by Falcon
Ikke min sak, men krangling som dette gjør forumet lite lesverdig.
Originally posted by LN-EIR
Originally posted by Falcon
Ikke min sak, men krangling som dette gjør forumet lite lesverdig.
Ikke min intensjon, men det å hentyde til at man kanskje kunne bruke de eksisterende trådene var tydeligvis som å sleppe en intetanende fyrstikk ned i ei flaske med tennveske.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.