Re: Så fersk ser Norwegians «freshe» ciabatta ut
Uansett hvis man er uheldig og selger et produkt av dårlig kvalitet er det korrekt kundebehandling å tilby et annet produkt eller pengene tilbake.
Som nevnt i artikkelen er dette normal praksis hos Norwegian og produktet leveres da tilbake til Gate Gourmet i ettertid.
Pengene refunderes med det samme eller korttransaksjonen kanselleres uten noen problemer.
Vanskelig å vite hvorfor crewet har valgt å gjøre dette anneledes. Kanskje det var en grunn som ikke har kommet frem i media?
Heldigvis ble ikke Politiet kontaktet. Ryanair gjorde det på Rygge når kunden ville ha pengene tilbake ^_^
Synes forsåvidt GG på Flesland leverer bedre produkter en GG på Gardermoen!
Uansett hvis man er uheldig og selger et produkt av dårlig kvalitet er det korrekt kundebehandling å tilby et annet produkt eller pengene tilbake.
Som nevnt i artikkelen er dette normal praksis hos Norwegian og produktet leveres da tilbake til Gate Gourmet i ettertid.
Pengene refunderes med det samme eller korttransaksjonen kanselleres uten noen problemer.
Vanskelig å vite hvorfor crewet har valgt å gjøre dette anneledes. Kanskje det var en grunn som ikke har kommet frem i media?
Heldigvis ble ikke Politiet kontaktet. Ryanair gjorde det på Rygge når kunden ville ha pengene tilbake ^_^
Synes forsåvidt GG på Flesland leverer bedre produkter en GG på Gardermoen!