Både Aegean Airlines(A320) og Onurair(A320) skal fly overfylte charterfly til og fra ALF i sommer, og har forsovitt gjort det før også...
....Vel Aegean har 168 seter i sin 320 så det vil jeg neppe kalle overfylt. Onurair med 180 seter derimot....
Både Aegean Airlines(A320) og Onurair(A320) skal fly overfylte charterfly til og fra ALF i sommer, og har forsovitt gjort det før også...
En drøm... spørsmålet blir vel om det er DY eller SK som gir oss Airbus på norske innenriksruter først?
En drøm... spørsmålet blir vel om det er DY eller SK som gir oss Airbus på norske innenriksruter først?
Ja , jeg vil nå gjette på et det blir SAS.
Av ren nysgjerrighet; har disse 17 (!!) cm virkelig så vanvittig mye å si for folk?
Aner ikke hvor de 17cm blir av, for jeg sitter like trangt i begge fly. Det eneste jeg merker som en klar forskjell, er den kraftige støyen i 319 i forhold til 736 og 73G. :headbang
Siden NEO har et annet sweetspot enn MAX, så skal kanskje SAS skifte fokus og sikte seg inn på lengre segments enn i dag?De fleste som har peiling på det mener i alle fall at MAX kommer til å være det mest drivstoff-økonomiske på kortere flighter, typisk de vi har i Sør-Norge og intra-skandinavisk. I tillegg kommer jo en del andre kostnader, men det er det vanskelig å si noe om.
SAS Charter hade ett möte med TUI Travel Nordics ansvariga för externt inköp av flygkapacitet nyligen i Stockholm.
I TUI Nordic ingår bla Star Tour & Fritidsresor.
TUI Travel Nordic fick information från SAS Charter att Arlanda(ARN) blir den första Airbus A320NEO basen för bolaget.
CPH basen kommer fortsätta med A319/320/321CEO in på 2020-talet.
I upphandlingen av 320NEO fanns även 11 optioner. Är dessa fortfarande aktuella eller har "tiden gått ut"?
Jeg læste på flygtorget.se, at SAS i en intern meddelelse havde fravalgt optionen, men flygtorgets forum er meget useriøst.
Det betyr vel at alle de nyeste B738 (LN-RGx) blir flyttet til OSL når A320NEO kommer til ARN. Samtidig blir vel de eldste 738 faset ut...
Det betyr vel at alle de nyeste B738 (LN-RGx) blir flyttet til OSL når A320NEO kommer til ARN. Samtidig blir vel de eldste 738 faset ut...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.