Jeg vil veldig gjerne ha flere OneWorld selskaper til OSL, men ikke AA da det går på bekostning av BA.
Jeg tviler på at en 757 med AA til JFK vil bety at BA kutter i frekvensene på LHR-OSL
Jeg vil veldig gjerne ha flere OneWorld selskaper til OSL, men ikke AA da det går på bekostning av BA.
Det spørs, det skal ikke så mye til for å komme opp på LH nivå på IC, for å si det slik![]()
Cathay Pacific derimot hadde vært hjertelig velkommen, men DET er nok bare en våt drøm.
Men hadde gjerne tatt Iberia og Malev også jeg.
Men nå blir jo AB medlemmer av alliansen snart, så da blir det ett mer.
Etter hva som ble sagt her inne på forum så gikk ruten til MAD veldig bra for DY, men de mente de ville kunne tjene mer penger på å fly til BCN i stedet, OSL-BCN ruten har faktisk samme rutenummer som MAD ruten hadde. Men det er vel ikke umulig at de prøver igjen?Iberia har prøvd seg på OSL-MAD og ga opp.
SAS har prøvd seg på OSL-MAD og ga opp.
Norwegian har prøvd seg på OSL-MAD og ga opp.
Med et så godt en-stopp tilbud som MAD har via omtrent hver eneste hovedstad i Europa, har det tydeligvis ikke vært attraktivt nok med en nonstoprute.
Jeg tror som sagt at IB kunne gjort det bra med en rute fra OSL til MAD, med tanke på rutenettet de har til sør-Amerika.Litt utenfor tema, men;
Ja, skjønner egentlig ikke hvorfor Iberia ikke satser på OSL? De har jo base i Madrid, og ifølge OSL http://www.osl.no/en/osl/businesstobusiness/_airlines/50_Route+opportunities så er det masse pax mellom MAD og OSL! Og heller ingen som server den pr idag...
Ja til flere selskaper, inkludert AA, til OSL!
All IC från OSL är det ökad turism till Norge eller är det bara väldigt många norrmänn som gillar att resa?
BA og AY er jo de eneste OW-selskapene som flyr på OSL...
Det spørs, det skal ikke så mye til for å komme opp på LH nivå på IC, for å si det slik
Men det beste amerikanske selskapet på IC er etter min mening Continental, (og ja, jeg har prøvd de fleste).
Venter i spenning på når nye United/CO vil åpne ORD-OSL. Det kommer til å bli en innertier!
I tillegg hadde de en stor norsk organisasjon som ble lagt ned og nå betjenes Norge fra et kontor i København...
Nå går vi bort fra topic, men det er vel strengt tatt sannsynlig å tro at de selv har bidratt godt til egen nedgang ved å legge ned Oslo-kontoret. Synd, for det er noe "eksklusivt" ved BA i forhold til for eksempel KLM.
Når det gjelder American Airlines (tilbake til topic), så er det fascinerede å se hvordan Oslo plutselig har blitt så aktuelt for alle de store amerikanske selskapene. US og Continental (og UA) er allerede her, mens vi visstnok blir sterkt vurdert av American og Delta. Hvem hadde trodd dette for noen år siden?
Veldig spennende om AA hadde åpnet OSL-rute, men litt kjedelig med enda en 757.
AA har vært forsiktig med 757-satsingen sin hittil .. skal dette være en del av en større satsing? Finner det lite sannsynlig hvis det dreier seg om en enkeltstående flight. Imidlertid har AA inngått interline og codesharesamarbeid med jetBlue på JFK, så det ser ut som at det satses iallefall noe der ...
Talling-Smith said they planned to start flights to one new U.S. city from London, and explore new routes to continental Europe from North America that would be flown by American with Boeing Co. (BA) 757s and 767s.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.