Rygge-avtalen endelig i havn ..

Mon tro om man er velkommen av alle? Gikk som kjent en kule varmt hos nabo'n tidligere i år, da jeg av noe så enkelt som tidsmangel valgte å roe ned på aktiviteten her. Situasjonen har nå endret seg, og jeg kunne tenkt meg å bidra litt igjen. Men selvsagt, om man får lov? ;)

Originally posted by Blubird
Mon tro om man er velkommen av alle? Gikk som kjent en kule varmt hos nabo'n tidligere i år, da jeg av noe så enkelt som tidsmangel valgte å roe ned på aktiviteten her. Situasjonen har nå endret seg, og jeg kunne tenkt meg å bidra litt igjen. Men selvsagt, om man får lov? ;)

Ja det skulle da bare mangle !

Få lov??? Det er jo nesten et krav om at du kommer tilbake...:spin:

EB har truet med å dra ned i Østfållj og HENTE deg med makt, Blåfugl! Vælkømmen!:nor

Er det ikke på tide for østfoldingene å skape blest om Rygge, slik at flyselskaper og folk generelt får ønene opp for de? Nå føler jeg at østfoldingene holder all informasjon for dem selv.

Originally posted by EB
Kanskje de vil ha en stille og rolig flyplass for dem selv...;)

Hvis de bare tiltrekker seg noen få charterruter i uka, blir den ihvertfall stille og rolig! :spin:

Jeg tror helt sikkert flyplassen vil bli markedsført etter beste evne når det er vedtatt å gå igang med byggingen. Husk at saken nå ligger til behandling hos eierne, som skal fatte det endelige vedtak om i gangsettelse.

Originally posted by HMWK
Har ikke denne saken vært behandlet lenge nok?

I en uke? De har vel knapt nok rukket å kalle inn til styremøte engang ..

Avtalen skal godkjennes av forsvarsdepartementet 6. oktober, hvis jeg ikke husker helt feil. Det var i allefall i nær framtid.

Originally posted by Blubird
Å joda, du er velkommen tilbake! Det er alltid morsomt med noen som tør å ta et standpunkt og holde på det. Om folk ikke kan tåle ei varm kule innimellom, vel.... :thumbup

Glem Rygge, det er Torp som er fremtiden. Se den fine utviklingen som Torp har hatt. Glimrende flyplass.

:hi2

Back