• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rygge-avtalen endelig i havn ..

Som EB er jeg spent på om det kommer noe annet enn charterfly dit......en får vente og se.
 
Rygge har fortsatt langt igjen til målet. Første flygning har blitt utsatt og utsatt. Nå først q2 2007. Jeg tror fortsatt dette vil ta lenger tid enn de tror.
 
Men dette viser igjen hvor feil det var å plassere hovedflyplassen på Gardermoen...
 
Originally posted by EB
Men dette viser igjen hvor feil det var å plassere hovedflyplassen på Gardermoen...
Kan ikke være enig med deg i dette. Luftfarten i Noege kommer dessverre til å lide under dette i svært lang tid dessverre.
 
Originally posted by EB
m.a.o vi er enig?
Javisst!! Vi er gentlig enig i ganske mye faktisk! Det er bare uneighetene som blir så tydelige og overskygger enigheten;)
 
Rygge blir nok ingenting av hvis ikke FR får en god kontrakt og får base der.

Charter, kanskje i samme omfang som TRF, en omvendtflyging eller to fra PMI eller LPA

Tviler på EZY. De bruker heller større flyplasser.

Folk i regionen Oslo østover via Lørenskog , Lillestrøm , i tillegg Østfold og Sverige drar gladelig drar sydover enn nordover "if the price is right". Det har TRF allerede vist.

En blir heller ikke mettet på London heller. Sikkert marked der for to turer om dagen.
I tillegg HHN og de andre fulltrefferene til hatobjekt nr. 1 på forumet, MOL.
 
Originally posted by SQ 777

En blir heller ikke mettet på London heller. Sikkert marked der for to turer om dagen.
I tillegg HHN og de andre fulltrefferene til hatobjekt nr. 1 på forumet, MOL.

Vi ikke glemme den fantastiske oppslutningen ruta til den svenske ødemarka fikk. MOL er ikke bare heldig heller, men han er fleksibel - dvs oppretter og legger ned ruter i en fei hvis det er penger å tjene eller hvis han taper.
 
Morsomt at WF`s Dash`er har danket ut både Braathens 737`ere og Ryanairs 737`ere...
 
Fra Torp... Både BU og FR har kuttet å fly i konkurranse med WF!
 
I NT, Norrköpings Tidningar har många gånger skrivits om att SwedJet inte startar trafik från Norrköping förens allt är klart med en Flygplats utanför Oslo som är under konstruktion, dvs. Swedjet Airways är en av dem som vill flyga på Rygge och detta har jag även hört på jobbet!
 
Back
Top