Rygge Air Show 2009

heey! Det hadde jo vært noe! DC-6 display, patrouille suisse, heftig f-16 display, 742 flyby, og yak-aerostars + mustang og spifire + være med hyggelige folk, ja dette betaler jeg 300,- for! Søndagen here I come :D

Vet noen om et sted i nærheten av flyplassen hvor det vil være mulig å overnatte i telt fra fredag til lørdag?
Jeg, guttungen min på 10, pluss en kamerat skal på stevnet lørdag, og ønsker å overnatte så nærme som mulig. Ville sette pris på om noen som er kjent i området kunne hjelpe meg med litt info.

Blue skies.

I følge hjemmesidene deres så ankommer Patrouille Suisse Rygge i morgen, så hvis noen er i nærområdet så er det nok lurt å holde utkikk ;)

Og der var en annen besøkende, som jeg vet flere her inne gleder seg til å se, på plass også...

invader.jpg

I`m there på søndag! Kommer over fjorden med en ferge som går 8:15!
Gleder meg! Bare å håpe bra vær!

Hvorfor har ikke SAS mulighet for å kjøpe siste billeter rett før avgang til en billig penge??
Er i byn på fredag og kunne vært artig og bare satt seg på flyet og dratt ;)

Skal vi få til et Scanair-treff på stevnet?
Noen som foreslår tid og plass, for å møte nye/gamle kjente og se ansiktene back nick'ene? =)

Tror jeg skal dit på søndag jeg også! Dette er jo gøy :)

@Speedbird: Ja, Scanair-treff hadde vært gøy. Aldri vært på "treff" her før.

NSFF er på Rygge og skal ha stand der begge dagene, så dere må gjerne komme forbi og si hei til bl.a undertegnede :)

M

Pokker og, hadde håpet på å få med meg KC-135en da den ankom, men ser ut til at den kom nå... Og landet på 12, jeg holder til ved innflygingen til 30.

Fly Invaderen til Rygge på fredag? Den er der allerede den ;)

Når jeg leser posten din med bildet av A-26 i morgenens kalde grå lys merker jeg meg jo at du faktisk meldte dens ankomst. vb-:o Får bare skylde på at jeg var trøtt som ei strømpe i går kveld... :zzz

Gjetter meg til at noen vel står klar for å få "Den Røde Oksen" fra Salzburg på brikka fredag. Gleder meg til å se DC-6 fly i helga. Har ikke sett en i lufta siden et besøk på tanker basen Fox Field utenfor Lost Angeles i 1993.

Trygve

Back