Nei, da blir det omtrent like mye igjen som det var der før Ryanair kom.
Og det var ikke mye!
Godt poeng

Og det var ikke mye!
Jeg er overbevist om at Ryanair ikke kommer til å trekke seg ut fra Rygge, like sikker som jeg er på at de heller ikke kommer til å slutte og fly fra Torp.
Norge er et lukrativt marked og spesiellt Oslo området.
Er helt overbevist om at MOL og Ryanair vet akkurat hva de gjør, likeså Tandberg og MLR
Og det var ikke mye!
Er helt overbevist om at MOL og Ryanair vet akkurat hva de gjør, likeså Tandberg og MLR
Hva mener du med MOL (Molde) og MLR ( Millicent) ?
Michal o`Leary
Hvis Ryanair har vært på flyplassen med mange ruter og vekket folks interesse og kjøpekraft, så bør det jo kunne være et marked for at en annen aktør kan komm inn og ta over dette markedet til bedre betingelser for flyplassen enn det Ryanair ga!?
Så lenge det er prnger å tjene på trafikk fra/til flyplassen, så vil det jo stort sett være noen som vil ha ruter der, all den tid det er små eller minimale oppstartskostnader?
Hvis Ryanair forsvinner ut, så bør vel noen andre kunne komme inn istedet?
Det er en viss forskjell på Torp og RyggeJa mange tror det er slik det fungerer: at når en forlater åstedet, så kommer en annen og tar over. Slik trodde mange det ville være på Torp også.
Torp har hatt en betydelig nedgang på utenlandstrafikken etter at Ryanair startet opp på Rygge. Godt over 30% nedgang på utenlandstrafikken, og et betydelig antall destinasjoner er forsvunnet fra rutekartet.
Og mange trodde andre nærmest ville stå i kø for å ta over trafikken. Men så har ikke vært tilfelle.
Hvis et flyselskap ville gi nær to millioner passasjerer årlig til Rygge, så regner jeg met at også dette selskapet vil få gode betingelser. Jeg tror nok så hadde vært tilfelle også i tiden før Ryanair startet opp der. Men nå var det engang svært laber interesse fra flyselskapene. Både til å satse stort og lite. Kundene sto ikke i kø. Det vil de neppe gøre dersom FR forsvant heller. Selv om Rygge frister med lave oppstartskostnader.
IMM
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.