Merkelig at de kjører på med tre daglige til London fra OSL hvor kapasiteten dit allerede er stor. Enda merkeligere er det at de ikke tar med noen Syden-ruter til OSL. ALC, AGP og LPA i alle fall. Regner med de er bankers å havne på TRF i alle fall.
Flau forestilling. Media som mikrofonstativ for Ryanair. Ikke et eneste virkelig kritisk spørsmål. Plankejournalistikk på sitt verste. :headbang
Merkelig at de kjører på med tre daglige til London fra OSL hvor kapasiteten dit allerede er stor. Enda merkeligere er det at de ikke tar med noen Syden-ruter til OSL. ALC, AGP og LPA i alle fall. Regner med de er bankers å havne på TRF i alle fall.
Flau forestilling. Media som mikrofonstativ for Ryanair. Ikke et eneste virkelig kritisk spørsmål. Plankejournalistikk på sitt verste.
Noen som vet hvem som får handling på OSL?
Menzies har kontrakt fra før så regner med de ønsker å videreføre den. SAS ønsker i utgangspunktet ikke at SGH har handling av FR.
Må si at jeg er overrasket over at siste fly går fra STN 16:55, burde det ikke vært noe seinere?
Uten å evt. stasjonere et basefly på OSL, så må vel helst flyet rekke tilbake til STN også.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.