Ryanair raises peak time bag fees

Hpkris

Front section flyer
FR øker avgiftene for bagasje og utskrivelse av boarding kort fra neste år.

Travellers flying with Ryanair are facing higher baggage charges, with the airline almost doubling some of its fees for peak travel periods.

Those who choose to book and pay for their checked bags through the call centre or at the airport will see the fee rise significantly, with an additional €25 to pay. That brings the fee to €60 per bag.

Kilde:http://www.irishtimes.com/newspaper/breaking/2011/1209/breaking25.html

Stakkar bestemor fra Moss som skal ut på tur og trodde at bagasje var inkludert.

Glad at FR ikke er BGO egentlig, W6 + BGO er bedre!

Ryanair innfører feriegebyr

(VG Nett) Flyselskapet dobler bagasjeavgiftene i et forsøk på å få passasjerene til å reise lettere i høysesongen.

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10040663

PRISENDRINGER: Tabellen viser Ryanairs nye priser på ekstra bagasje. Foto: Grafikk: Audun Beyer-Olsen
1323548814046_678.jpg

Re: Ryanair innfører feriegebyr

(VG Nett) Flyselskapet dobler bagasjeavgiftene i et forsøk på å få passasjerene til å reise lettere i høysesongen.

Eller si det som det er, suge mest mulig ut av kunde, fair om man sier det som det er.

Eller si det som det er, suge mest mulig ut av kunde, fair om man sier det som det er.

Jepp, det er noe alle flyselskaper prøver å gjøre.

Men jeg har vanskelig for å tro at kun 30 % av passasjerene sjekker inn bagasje, slik har det ihvertfall aldri vært de gangene jeg har flydd med dem.

Last edited:

Jepp, det er noe alle flyselskaper prøver å gjøre.

Men jeg har vanskelig for å tro at kun en tredjedel av passasjerene sjekker inn bagasje, slik har det ihvertfall aldri vært de gangene jeg har flydd med dem.

Alle i alle bransjer prøver vel det ?

Men jeg har vanskelig for å tro at kun 30 % av passasjerene sjekker inn bagasje, slik har det ihvertfall aldri vært de gangene jeg har flydd med dem.

Jodå, åker man till storstäder (London, Barcelona, Paris) med Ryanair så är det väldigt många som bara har en kabinväska. Det märks på att det blir smockfullt direkt i bagagehyllorna.
Flera gånger när jag har åkt har det varit väldigt få väskor incheckade, kanske ned emot 40 stycken.

Back