• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair-protest på Goodison

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ryanair-protest på Goodison

Menneskelig reklameplakat som lenker seg til målstolpen på Goodison Park ...

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10077331

1328044447352_260.jpg

(VG)

Edit: Når jeg ser nærmere etter, kan det se ut som at han har en høne å plukke med dem ... pilot?

Re: Ryanair-protest på Goodison

Han har også Boeing-caps på seg... En av forumets utsendte...? ;)

Han har også Boeing-caps på seg... En av forumets utsendte...? ;)

Tja... de fleste her er jo fra Norge, hva i alle dager skal nordmenn gjøre på GP, bortsett fra Derby Day, da ;)? (Jo, jeg er Everton-tilhenger, men da er jeg heller ikke norsk ;))

FR klarer vel på sitt vanlige vis å snu dette til positiv PR for selskapet.

Tja... de fleste her er jo fra Norge, hva i alle dager skal nordmenn gjøre på GP, bortsett fra Derby Day, da ;)? (Jo, jeg er Everton-tilhenger, men da er jeg heller ikke norsk ;))

Nei, hva man i det hele tatt skal gjøre i Liverpool annet enn å demonstrere mot FR forstår ikke jeg når det er en mye flottere by lenger vest...:D Jeg ser at eks-United Gibson bidrar godt!;)

Muligens ikke første gang han protesterer mot Ryanair.

It is believed to be the same man who staged a protest on top of the Crown Plaza Hotel, near to Liverpool John Lennon airport in Speke, back in February 2010.

Back then he was brandishing a banner criticising Ryanair's training programme and remained on the rooftop for around eight hours before voluntarily climbing down.

His actions were thought to be part of a campaign against his daughter's alleged unfair dismissal by Ryanair - claims which were firmly denied by the company at the time.
http://www.liverpoolecho.co.uk/live...g-everton-fc-v-man-city-game-100252-30239094/

Dæven så mye gratis PR han gir Ryanair.
Kjører jo rundt og reklamerer for dem :D

Nei, hva man i det hele tatt skal gjøre i Liverpool annet enn å demonstrere mot FR forstår ikke jeg når det er en mye flottere by lenger vest...:D Jeg ser at eks-United Gibson bidrar godt!;)

Dublin? ;) Ja der kan man i hvert fall protestere mot Ryanair.

Dublin? ;) Ja der kan man i hvert fall protestere mot Ryanair.

Oops... Østover, skulle det selvsagt være. Vest - øst....;) Finere flyplass er det også der...

Grunnen til den snodige gesten skal være fordi datteren til mannen fikk sparken fra det irske flyselskapet Ryanair for et par år siden. På seg hadde mannen en t-skjorte med påskrifter rettet mot selskapet

Ifølge Tv2... men bra det, han forstyrret City nok :)

Back