Ryanair med pressekonferanse kl 13.30

Egentlig så var det meget bra knipsa det bildet....hehe ;)

Bildet sier sitt ja :rolleyes:

Egentlig en interessant artikel. Jeg legger merke til at Ryanair mener at Rygge kan bli like stor som OSL internasjonalt og vel så det. "Micahel O´Leary annonserte i dag at han tror flyplassen har et potensial til å frakte 10-12 millioner passasjerer til og fra Rygge."
Jaja, han om det.

Bildet sier sitt ja :rolleyes:

Egentlig en interessant artikel. Jeg legger merke til at Ryanair mener at Rygge kan bli like stor som OSL internasjonalt og vel så det. "Micahel O´Leary annonserte i dag at han tror flyplassen har et potensial til å frakte 10-12 millioner passasjerer til og fra Rygge."
Jaja, han om det.

Er det ikke en eller annen form for limit på antall passasjerer eller flybevegelser på RYG da?

Joda, jeg så det bakover i tråden, men hvor mange flybevegelser er det snakk om ?

Last edited:
Er det ikke en eller annen form for limit på antall passasjerer eller flybevegelser på RYG da?

Joda, jeg så det bakover i tråden, men hvor mange flybevegelser er det snakk om ?

21.000 bevegelser pr år. Tar ikke lang tid før de stanger hue i det taket der.

Det vil da i prinsippet si 28-29 fly pr dag ?
Landing pluss avgang = 56 x 365 = 20440, 58 x 365 = 21170

Tok bare i dag, og da er det 23 avganger/landinger så de har ikke så veldig mye å gå på . Hvis da FR utvider med 5-10 ruter til og DAT evnt øker etterhvert så er det stopp.

Back