Ryanair med pressekonferanse kl 13.30

Prøvde å se på pressekonferansen men det var bortkastet tid. Hoveddelen var uten lyd og resten bare bla bla bla. Men etter hva jeg forstår hva det ikke mye spennende uansett.

Vi skal samarbeide med DAT. Dette blir veldig bra, sa Michael O'Leary.
- Vi dobler i 2012. Vi skal lansere 5 -10 ruter på Rygge neste sommer. Vi skal satse stort på Rygge, forklarte han.
Ett samarbeide med DAT kan bli spennende da.

Ett samarbeide med DAT kan bli spennende da.

Ryanair og samarbeid? Vel, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke samarbeid, men siden DAT skal utvide på norske innenriksmarkedet og FR tidligere har vist interesse for dette kan det jo være noe der.

"Satse på Rygge" kan jo derfor bety så mangt.

Er det noen som vil fly SVG/BGO-RYG-flyplass på bygda langt unna reisemålet?
Eller er målgruppen folk på bygda i Europa som skal til BGO/SVG?

Ryanair har da prøvet at konkurrere på ruten mellem Oslo og Stockholm et par gange før. Sålænge de holder sig til Rygge og Skavsta i stedet for Gardermoen og Arlanda, ja, så tvivler jeg på de kan få succes. Men måske tredje gang er lykkens gang?

Lars

Vi har to gange forsøgt at købe Aer Lingus, men er blevet stoppet af regeringen. Jeg kan ikke se andet derude, der kunne have interesse. Vi har kigget på Lufthansa, man det er for småt og ikke synderligt veldrevet," afslutter Michael O'Leary.

Ja ja, som vanligt fejler ambitionerne ikke noget :colgate:

Vil det si gjennomgående billett og innsjekk av bagasje helt frem til destinasjon? -I så fall er det kanskje på tide at Norweigan samarbeider med noen også?

Men medierne hopper desværre stadig på det :(

Ja, og Flyprat. Lenge siden det har vært så mange poster på så kort tid.

Blir spennende å se hva dette konrekt blir.

Artig å høre Olav Thon prate engelsk. To eksentrikere, får man si... :)

Last edited:
MOL ser jo ut som en skikkelig klovn med den pels saken på hue, bortsett fra Bye Bye Norwegian så var vel dette sirkuset som forventet?

Vil det si gjennomgående billett og innsjekk av bagasje helt frem til destinasjon? -I så fall er det kanskje på tide at Norweigan samarbeider med noen også?

Skjer nok ikke før den dagen det snør rosa agurker! :lol:

BF:cool2

Så hva var nyheten? Eller var det like tamt og innholdsløst som da SAS presenterte strategien sin?

Skal jeg komme med en prediksjon så er det at om Ryanair starter med flyginger innenlands i Norge så vil vi raskt få lov til å tjene bonuspoeng i Norge igjen.

Back