Boeing_fan
ScanFlyer Gold
Torp - Malaga gjøre om fra sesongrute til helsårsrute, med to ukentlige avganger i vintersesongen.
Ryanair stenger TRF-HAM fra 26. oktober. Ligger heller ingenting ute for S19, så mulig ruten forsvinner helt.
Ny Ryanairrute fra 1.november til Marrakesh
https://m.torp.no/aktuelt/ny-spenne...le1559-282.html?articleID=1559&categoryID=282
Etter vinterpausen starter TRF-HAM opp igjen fra S19 (1. April).
Vel basen i Bremen er lagt ned, så da må du nok vente lengeJeg venter på Bremen !!?
Flott by og et fint utgangspunkt for tog og bil i Tyskland.:headbang
Ser ut som både ALC, LPA og AGP ryker. ALC og AGP helt vekke, mens LPA går noen måneder før og etter nyttår. På nyåret legges FR sin base på LPA ned, noe som nok innebærer en permanent nedleggelse av ruten.
D8 flyr fortsatt på alle rutene, så ikke noe rutetap for Torp.
Oi. Ser jeg har sett feil på ALC og AGP. Aner ikke hvorfor de ikke kom opp da jeg kjek første gang. Beliter meg der..Uansett.Hva er kilden din for dette her? Såvidt jeg kan se ligger både Malaga og Alicante ute for salg fra Sandefjord gjennom hele den kommende vintersesongen. Programmet for S20 er nok ikke helt klart enda.
Ryanair har sluppet S24-programmet for Torp, enn så lenge ingen flere ruter men både ALC og BGY øker. BGY fra 4/5 til 6 ukentlige avganger. Pussig nok ingenting til salgs i april og mai før alt er til salgs fra juni. Mulig det endrer seg etter hvert.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.