• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair i sluttforhandliner om 737MAX

Ja helt enig! Ikke mye galley-plass ombord her, spesielt bak der de har dyttet inn TO toaletter:/ 737 galleyene er jo små nok fra før mener nå jeg:)
 
Pluss at med denne varianten er det ikke ETT sted for crew å sitte og spise uten publikum engang, men det bryr de seg vel ikke om...
 
Pluss at med denne varianten er det ikke ETT sted for crew å sitte og spise uten publikum engang, men det bryr de seg vel ikke om...

Trenger man plass til det? Ja, hvis man ellers ikke legger inn tid til spising mellom flygningene, men det er vel fullt mulig å gjøre slik at man slipper å sitte på klappsete ved siden av toalettet for å spise?
 
Siden jeg ikke snakker stammespråket, hva betyr det?

At matbilen nå kommer etter hver landing :)

Trenger man plass til det? Ja, hvis man ellers ikke legger inn tid til spising mellom flygningene, men det er vel fullt mulig å gjøre slik at man slipper å sitte på klappsete ved siden av toalettet for å spise?

Ja det syns jeg da, de fleste som jobber har vel en krok(ikke do) de kan "gjemme" seg i 2 minutter. Pluss at på 4+ timers turer så blir det tungvint å mellomlande for at crew skal spise :) når eneste klappsetene er praktisk talt på do i tillegg så blir det vanskelig å unngå...
 
Ja det syns jeg da, de fleste som jobber har vel en krok(ikke do) de kan "gjemme" seg i 2 minutter. Pluss at på 4+ timers turer så blir det tungvint å mellomlande for at crew skal spise :) når eneste klappsetene er praktisk talt på do i tillegg så blir det vanskelig å unngå...

Nå flyr vel FR veldig få ruter som er 4+ timer, men jeg ser det poenget. Samtidig så er det vel normalt med kun en matpause på en 8-timers dag for oss vanlige kontorarbeidere, selv om vi nok sniker oss til en og annen kaffepause i tillegg til dette.
 
Back
Top