EB ScanFlyer Inventory Medlem 19 Jun 2008 #21 Ta en tur innom jernbanestasjonen også - bygget om til et bra handlesenter. DC er absolutt en flott by... God tur!
Ta en tur innom jernbanestasjonen også - bygget om til et bra handlesenter. DC er absolutt en flott by... God tur!
R RSL ScanFlyer Silver 19 Jun 2008 #22 EB said: Ta en tur innom jernbanestasjonen også - bygget om til et bra handlesenter. DC er absolutt en flott by... God tur! Click to expand... Union Station er fin den. Men gleder meg mer til de nyåpnede museene.
EB said: Ta en tur innom jernbanestasjonen også - bygget om til et bra handlesenter. DC er absolutt en flott by... God tur! Click to expand... Union Station er fin den. Men gleder meg mer til de nyåpnede museene.
Discus Galley Slave Medlem 19 Jun 2008 #23 RSL said: Edit: Etter 40 min i telefonkø fikk jeg snakke med en trivelig dame som ga meg et referansenummer (5 digits), og som sa at alt var i orden. Men det ser ut til at dette nummeret ikke fungerer på SAS sine sider. Noen som vet grunnen til dette? Click to expand... Dersom du ikke har booket hos SAS så ser du ikke reservasjonen der før du kan sjekke inn (dvs. 22 timer før avgang fra første flyplass)
RSL said: Edit: Etter 40 min i telefonkø fikk jeg snakke med en trivelig dame som ga meg et referansenummer (5 digits), og som sa at alt var i orden. Men det ser ut til at dette nummeret ikke fungerer på SAS sine sider. Noen som vet grunnen til dette? Click to expand... Dersom du ikke har booket hos SAS så ser du ikke reservasjonen der før du kan sjekke inn (dvs. 22 timer før avgang fra første flyplass)
R RSL ScanFlyer Silver 22 Jun 2008 #24 Da har jeg funnet ut at det blir UA videre fra IAD samme dag. Skal til BOS, for så å komme meg på hyttetur i New Hampshire.
Da har jeg funnet ut at det blir UA videre fra IAD samme dag. Skal til BOS, for så å komme meg på hyttetur i New Hampshire.
R RSL ScanFlyer Silver 28 Aug 2008 #25 Da reiser jeg i morgen. Prøver å logge inn på SAS, men får fortsatt ikke frem bestillingen min i SAS sine systemer. Uansett, det kommer nok snart en aldri så liten rapport om mine opplevelser bak gardinen hos SAS.
Da reiser jeg i morgen. Prøver å logge inn på SAS, men får fortsatt ikke frem bestillingen min i SAS sine systemer. Uansett, det kommer nok snart en aldri så liten rapport om mine opplevelser bak gardinen hos SAS.